Mercedes-Benz to zřejmě myslí velmi vážně, když loni prohlašoval, že uvede nový model s palivovými články. Dneškem je ve všem zcela jasno a už víme, že se nám brzo představí model GLC F-CELL.
V rozhovoru pro britský Autocar to uvedl Prof. Dr. Thomas Weber. Ten řekl, že vůz dostane "nejnovější technologie palivových článků." Prezentovat je bude SUV GLC.
Tento model má být nabízen jen na vybraných trzích a zatím prosákla na veřejnost možná cenovka 50 000 liber. Weber také řekl, že Mercedes plánuje nabídnout zcela nový elektrický pohon, se kterým by blíže neuvedený model mohl ujet na jedno nabití kolem 400 až 480 km. Toto elektrické vozidlo ale bude představeno až v roce 2017 ve Frankfurtu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?