Upravená Karma dostala V8, stojí ale majland!

ar3, 14. ledna 2016, 19:20 Google+

Není tomu dávno, co jsme vám přinesli článek o tom, že se slavný dánský automobilový designer, Henrik Fisker, rozhodl přijmout nabídku automobilky VLF Automotive a stal se šéf designerem značky. Po supersportu Force 1 se značka chlubí i sedanem, poháněným motorem z Corvetty.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
VLF Destino je ve své podstatě pouze Karma s motorem V8

VLF Destino je ve své podstatě pouze Karma s motorem V8 | foto: VLF

Sdílejte článek

Pokud jsou vám křivky vozu nesoucí název VLF Destino povědomé, vězte, že se skutečně nejedná o žádnou náhodu. Destino je totiž v podstatě pouze upravená Karma, kterou před nedávnem vyráběla Fiskerova společnost Fisker Automotive.

S nápadem do designu Karmy vložit výkonný motor a z ekologického elektromobilu tak postavit nabušený sedan s výkonem supersportu uvažovala automobilka VLF ještě v dobách, kdy se jmenovala pouze VL (iniciály majitelů Lutze a Villareala). Již v roce 2013 jsme se dočkali konceptu, který bychom od produkční verze rozeznali jen těžko.

Celý projekt se ale zadrhl a nebylo vůbec jasné, jak nakonec vše dopadne. Veškeré tahanice mezi automobilkou a designerem vozu byli zažehnány a Fisker se dokonce stal jedním z majitelů společnosti.

Model VLF Destino je poháněn motorem V8 6,2 litru s kompresorem, produkující 646 koňských sil. Pokud se vám tento sedan zalíbil. Budete si muset připravit pořádný „balík“ Vůz totiž v základní výbavě vyjde na 5,7 milionu korun.

Vytisknout

Diskuze: Upravená Karma dostala V8, stojí ale majland!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Jeden z nejnovějších designerských kreací Henrika Fiskera - VLF Force 1

Henrik Fisker zabalil SRT Viper do nového kabátu!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud