První mladoboleslavské SUV až pro sedm osob se nezadržitelně blíží a současně s tím prosakují na svět nové a nové informace. Vůbec poprvé se ale můžeme podívat na možnou sériovou podobu této novinky.
Vůz ponese označení Kodiaq a jeji debut čekejm již letos. My vám proto přinášíme nové ilustrace možné podoby, kterou mají na svědomí fanoušci ze serveru Škoda-News. Jejich ztvárnění možné podoby SUV se přitom opírá o informace od lidí, kteří prototyp auta viděli na vlastní oči.
Zatím není jasné, do jaké míry výsledné snímky odpovídají realitě, ale například přední světlomety jsou použity ze současné generace Superba a tento prvek by se objevit mohl. Už jen proto, že Kodiaq bude druhou vlajkovou lodí značky a sdílet má současné některé prvky z ostatních modelů Škoda.
Pod kapotou se očekávají pohonné jednotky s výkonem od 115 do 220 koní. Zatím se také čeká na potvrzení, zda velké SUV dostane i motor TSI s výkonem 280 koní a naftové bi-turbo z modelu Passat o výkonu 240 koní. V jednom však bude mít Kodiaq prvenství, bude se totiž jednat o první škodovku osazenou hybridní technikou.
Tato verze zkombinuje benzinovou jednačtyřku, elektromotor, lithium-iontové baterie a šestistupňový automat DSG. Ve výbavě auta se pak vůbec poprvé v historii Škody objeví i head-up displej. Koho zajímá mnohem víc, musí si počkat do března na ženevský autosalon. Tam se objeví první reálná podoba auta s kompletním interiérem. Sériový model se pak nejspíše naživo ukáže až letos na podzim v Paříži
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?