První mladoboleslavské SUV až pro sedm osob se nezadržitelně blíží a současně s tím prosakují na svět nové a nové informace. Vůbec poprvé se ale můžeme podívat na možnou sériovou podobu této novinky.
Vůz ponese označení Kodiaq a jeji debut čekejm již letos. My vám proto přinášíme nové ilustrace možné podoby, kterou mají na svědomí fanoušci ze serveru Škoda-News. Jejich ztvárnění možné podoby SUV se přitom opírá o informace od lidí, kteří prototyp auta viděli na vlastní oči.
Zatím není jasné, do jaké míry výsledné snímky odpovídají realitě, ale například přední světlomety jsou použity ze současné generace Superba a tento prvek by se objevit mohl. Už jen proto, že Kodiaq bude druhou vlajkovou lodí značky a sdílet má současné některé prvky z ostatních modelů Škoda.
Pod kapotou se očekávají pohonné jednotky s výkonem od 115 do 220 koní. Zatím se také čeká na potvrzení, zda velké SUV dostane i motor TSI s výkonem 280 koní a naftové bi-turbo z modelu Passat o výkonu 240 koní. V jednom však bude mít Kodiaq prvenství, bude se totiž jednat o první škodovku osazenou hybridní technikou.
Tato verze zkombinuje benzinovou jednačtyřku, elektromotor, lithium-iontové baterie a šestistupňový automat DSG. Ve výbavě auta se pak vůbec poprvé v historii Škody objeví i head-up displej. Koho zajímá mnohem víc, musí si počkat do března na ženevský autosalon. Tam se objeví první reálná podoba auta s kompletním interiérem. Sériový model se pak nejspíše naživo ukáže až letos na podzim v Paříži
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.