Acura slibovala, že do Detroitu přiveze koncept, ukazující její budoucí designové směřování. A nutno říct, že pokud budou všechna budoucí auta a výrazným A na kapotě podobného ražení jako koncept Precision, máme se na co těšit.
Sytě červený sedan s 22palcovými koly je dílem kalifornského designového studia, které mu vtisklo ostře řezané tvary kamkoliv jen oko dohlédne. Přední části dominuje maska chladiče s trojdimenzionální výplní, té sekundují LED diodová světla a výrazný zlom v nárazníku. Ten plynule přechází v decentní stříbrné plochy, ty jsou pro změnu protaženy až do spodní části předních dveří. Viditelná je absence sloupku B. I zadní světla jsou tvořena LED diodami, díky umístění pak jakoby vystupují do prostoru. Zajímavým prvkem je šípovité tvarování třetího brzdového světla.
Kabina je ještě o chloupek futurističtější než karosérie, přičemž jejím hlavním prvkem je zakřivená obrazovka multimediálního systému na vrcholku středové konzole. Ovládání probíhá přes touch pad na vyvýšeném středové tunelu, systém si navíc dokáže zapamatovat individuální preference každého cestujícího. Před sportovním volantem s pádly převodovky je nejen digitální přístrojový panel, ale zároveň také head up displej, zobrazující nejdůležitější provozní informace. Na výrobu interiéru bylo kromě kůže použito i dřevo.
Jaké jsou šance na výrobu 5182 milimetru dlouhého, 2134 milimetru širokého a jen 1321 milimetru vysokého sedanu Precision značka aktuálně nezmiňuje. Naznačený vzhledový potenciál je však velkým příslibem do budoucna nejen co se Acury, ale také Hondy týká.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.