Acura chce být odvážnější, první vlaštovkou je koncept Precision

ar6, 13. ledna 2016, 02:10 Google+ North American International Auto Show 2016

Acura slibovala, že do Detroitu přiveze koncept, ukazující její budoucí designové směřování. A nutno říct, že pokud budou všechna budoucí auta a výrazným A na kapotě podobného ražení jako koncept Precision, máme se na co těšit.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Acura Precision naznačuje budoucí designové směřování značky.

Acura Precision naznačuje budoucí designové směřování značky. | foto: Acura

Sdílejte článek

Sytě červený sedan s 22palcovými koly je dílem kalifornského designového studia, které mu vtisklo ostře řezané tvary kamkoliv jen oko dohlédne. Přední části dominuje maska chladiče s trojdimenzionální výplní, té sekundují LED diodová světla a výrazný zlom v nárazníku. Ten plynule přechází v decentní stříbrné plochy, ty jsou pro změnu protaženy až do spodní části předních dveří. Viditelná je absence sloupku B. I zadní světla jsou tvořena LED diodami, díky umístění pak jakoby vystupují do prostoru. Zajímavým prvkem je šípovité tvarování třetího brzdového světla.

Kabina je ještě o chloupek futurističtější než karosérie, přičemž jejím hlavním prvkem je zakřivená obrazovka multimediálního systému na vrcholku středové konzole. Ovládání probíhá přes touch pad na vyvýšeném středové tunelu, systém si navíc dokáže zapamatovat individuální preference každého cestujícího. Před sportovním volantem s pádly převodovky je nejen digitální přístrojový panel, ale zároveň také head up displej, zobrazující nejdůležitější provozní informace. Na výrobu interiéru bylo kromě kůže použito i dřevo.

Jaké jsou šance na výrobu 5182 milimetru dlouhého, 2134 milimetru širokého a jen 1321 milimetru vysokého sedanu Precision značka aktuálně nezmiňuje. Naznačený vzhledový potenciál je však velkým příslibem do budoucna nejen co se Acury, ale také Hondy týká.

Vytisknout

Diskuze: Acura chce být odvážnější, první vlaštovkou je koncept Precision

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Facelift Porsche 911 Turbo / Turbo S (2016)

Porsche 911 Turbo a Turbo S prošlo facelifem, obě se ukázali v Detroitu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud