Acura slibovala, že do Detroitu přiveze koncept, ukazující její budoucí designové směřování. A nutno říct, že pokud budou všechna budoucí auta a výrazným A na kapotě podobného ražení jako koncept Precision, máme se na co těšit.
Sytě červený sedan s 22palcovými koly je dílem kalifornského designového studia, které mu vtisklo ostře řezané tvary kamkoliv jen oko dohlédne. Přední části dominuje maska chladiče s trojdimenzionální výplní, té sekundují LED diodová světla a výrazný zlom v nárazníku. Ten plynule přechází v decentní stříbrné plochy, ty jsou pro změnu protaženy až do spodní části předních dveří. Viditelná je absence sloupku B. I zadní světla jsou tvořena LED diodami, díky umístění pak jakoby vystupují do prostoru. Zajímavým prvkem je šípovité tvarování třetího brzdového světla.
Kabina je ještě o chloupek futurističtější než karosérie, přičemž jejím hlavním prvkem je zakřivená obrazovka multimediálního systému na vrcholku středové konzole. Ovládání probíhá přes touch pad na vyvýšeném středové tunelu, systém si navíc dokáže zapamatovat individuální preference každého cestujícího. Před sportovním volantem s pádly převodovky je nejen digitální přístrojový panel, ale zároveň také head up displej, zobrazující nejdůležitější provozní informace. Na výrobu interiéru bylo kromě kůže použito i dřevo.
Jaké jsou šance na výrobu 5182 milimetru dlouhého, 2134 milimetru širokého a jen 1321 milimetru vysokého sedanu Precision značka aktuálně nezmiňuje. Naznačený vzhledový potenciál je však velkým příslibem do budoucna nejen co se Acury, ale také Hondy týká.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?