Na internetu se objevil nejnovější render ukazující možný pohled na Volkswagen Phaeton druhé generace. Vlajková loď výrobce přitom byl spíše neúspěch, a to hlavně vůči jeho prodejům.
Jednou z obětí probíhající kauzy Dieselgate je zcela nový Phaeton, který byl oficiálně odložen. VW přitom neřekl přesně, kdy se jej dočkáme, jen potvrdil jeho existenci. Je tak velmi pravděpodobné, že se ho veřejnost dočká až kolem konce tohoto desetiletí.
Vše přitom záleží na tom, zda bude mít společnost ještě peníze na investice do vývoje druhé generace auta. Tohle vše se přitom ukáže až po zaplacení všech pokut a souvisejících nákladů s opravou naftových motorů aféry Dieselgate.
Přiložený snímek nového Phaetonu připomíná větší Passat s více zkosenou linií střechy. Díky tomu je hypotetický Phaeton čtyřdveřovým kupé než klasickým sedanem. Uvidíme tak, jak ve výsledku vývoj modelu dopadne a zda se jej vůbec někdy dočkáme.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?