Na internetu se objevil nejnovější render ukazující možný pohled na Volkswagen Phaeton druhé generace. Vlajková loď výrobce přitom byl spíše neúspěch, a to hlavně vůči jeho prodejům.
Jednou z obětí probíhající kauzy Dieselgate je zcela nový Phaeton, který byl oficiálně odložen. VW přitom neřekl přesně, kdy se jej dočkáme, jen potvrdil jeho existenci. Je tak velmi pravděpodobné, že se ho veřejnost dočká až kolem konce tohoto desetiletí.
Vše přitom záleží na tom, zda bude mít společnost ještě peníze na investice do vývoje druhé generace auta. Tohle vše se přitom ukáže až po zaplacení všech pokut a souvisejících nákladů s opravou naftových motorů aféry Dieselgate.
Přiložený snímek nového Phaetonu připomíná větší Passat s více zkosenou linií střechy. Díky tomu je hypotetický Phaeton čtyřdveřovým kupé než klasickým sedanem. Uvidíme tak, jak ve výsledku vývoj modelu dopadne a zda se jej vůbec někdy dočkáme.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?