Zcela nový Mercedes-Benz třídy E se nám již naplno představil a tak je na čase si počkat na příchod praktičtější verze Estate.
Ta navíc byla nedávno zachycena špionážními fotografy, takže vám můžeme nabídnout i krátké video. Oficiální příchod kombíkového éčka navíc čekejme až ve druhé polovině tohoto roku. Klasický sedan E Class (W213) navíc ukazál celou svou podobu, takže nebude zas tak těžké odhadnout, jak bude vypadat kombík.
Pokud jde o interiér, nejnovější zástupce Mercedesu bude mít více společného s třídou S a nabídne již velmi známou 12,3-palcovou palubní desku se dvěma obrazovkami. Co se týče zavazadlového prostoru, zatím není nic potvrzeno, ale základní objem by měl činit lehce pod sedmset litrů a se sklopenými zadními sedadly pak okolo 1,980 litrů.
Nová generace Mercedesu třídy E ve verzi Estate by se dle aktuálních zpráv mohla ukázat již začátkem března na výstavě v Ženevě. Pokud by se tak nestalo, další v plánu je říjnový autosalon v Paříži. Pod jeho kapotou očekávejme všechny motorizace z verze sedan a za delší dobu by mělo přijít i ostré provedení E 63 AMG Estate
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?