Zcela nový Mercedes-Benz třídy E se nám již naplno představil a tak je na čase si počkat na příchod praktičtější verze Estate.
Ta navíc byla nedávno zachycena špionážními fotografy, takže vám můžeme nabídnout i krátké video. Oficiální příchod kombíkového éčka navíc čekejme až ve druhé polovině tohoto roku. Klasický sedan E Class (W213) navíc ukazál celou svou podobu, takže nebude zas tak těžké odhadnout, jak bude vypadat kombík.
Pokud jde o interiér, nejnovější zástupce Mercedesu bude mít více společného s třídou S a nabídne již velmi známou 12,3-palcovou palubní desku se dvěma obrazovkami. Co se týče zavazadlového prostoru, zatím není nic potvrzeno, ale základní objem by měl činit lehce pod sedmset litrů a se sklopenými zadními sedadly pak okolo 1,980 litrů.
Nová generace Mercedesu třídy E ve verzi Estate by se dle aktuálních zpráv mohla ukázat již začátkem března na výstavě v Ženevě. Pokud by se tak nestalo, další v plánu je říjnový autosalon v Paříži. Pod jeho kapotou očekávejme všechny motorizace z verze sedan a za delší dobu by mělo přijít i ostré provedení E 63 AMG Estate
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?