 
            Kdo se těšil na nový přírůstek do rodiny modelů Hyundai, tak se konečně dočkal. Na trh totiž přichází nová sportovní verze i20 Sport.
Zatím se bude prodávat jen v Německu a největší novinkou je zde nový přeplňovaný zážehový 1,0-litrový tříválec. Ten je spojen se 6-stupňovou manuální převodovkou, motor má jedno turbo a nabízí 120 koňských sil a 172 Nm točivého momentu. Bohužel se zatím neví, jak dlouho potrvá akcelerace z nuly na stovku a na jakou nejvyšší maximální rychlost se vůz rozjede.
Model i20 Sport přichází ve standardu s 18-palcovými koly a s o 20 mm sníženým odpružením. Pokud jde o design, sportovní i20ka dostala polární bílý lak karoserie s kontrastními modrými dekory. Další vylepšení pak zahrnují nové boční prahy, zadní spoiler, difuzor a nový pro zadní nárazník s integrovanou chromovanou koncovkou výfuku.
Ve výbavě pak najdete LED diody denního svícení, multimediální systém nebo bezklíčkové odemykání. Verze Sport se bude nabízet jen jako pětidveřový hatchback a do prodeje přijde už na jaře za cenu necelých 20 tisíc Euro.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?