Nové údaje se začínají objevovat o vrcholné verzi Audi TT RS nové generace. Ta má přijít v první polovině tohoto roku a my víme, co se ukryje pod její kapotou.
Na internet totiž prosákla nová informace. Vůz má být prý zcela jistě poháněn přeplňovaným pětiválcovým 2,5-litrem motor o výkonu 395 koní. Výkon přitom půjde na obě nápravy skrze systém quattro, a to skrze automatickou dvouspojkovou převodovku.Manuální skříň zde určitě čekat nemáme.
Pokud jde o výkon, očekává se, že nové Audi TT RS nabídne zrychlení z 0-100 km/h za zhruba čtyři sekundy a rozjede se až na elektronicky omezenou nejvyšší rychlost 250 kilometrů za hodinu. Komu to nebude stačit, za větší příplatek si bude moci zaplatit odblokování omezovače, přičemž potom mu TT RS nabídne maximálku až 280 km/h.
Kromě toho přijde později na trh i verze TT RS Perfomance. Ta by měla nabídnout výkon 420 koní a na showroomech automobilky ji uvidíme již v příštím roce. Po premiéře nejnovějšího TT RS se první kusy dostanou ke svým majitelům v druhé polovině roku. S cenou to bude tak, že za vrchol modelové řady TT zaplatíte lehce přes padesát tisíc eur.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?