Nové údaje se začínají objevovat o vrcholné verzi Audi TT RS nové generace. Ta má přijít v první polovině tohoto roku a my víme, co se ukryje pod její kapotou.
Na internet totiž prosákla nová informace. Vůz má být prý zcela jistě poháněn přeplňovaným pětiválcovým 2,5-litrem motor o výkonu 395 koní. Výkon přitom půjde na obě nápravy skrze systém quattro, a to skrze automatickou dvouspojkovou převodovku.Manuální skříň zde určitě čekat nemáme.
Pokud jde o výkon, očekává se, že nové Audi TT RS nabídne zrychlení z 0-100 km/h za zhruba čtyři sekundy a rozjede se až na elektronicky omezenou nejvyšší rychlost 250 kilometrů za hodinu. Komu to nebude stačit, za větší příplatek si bude moci zaplatit odblokování omezovače, přičemž potom mu TT RS nabídne maximálku až 280 km/h.
Kromě toho přijde později na trh i verze TT RS Perfomance. Ta by měla nabídnout výkon 420 koní a na showroomech automobilky ji uvidíme již v příštím roce. Po premiéře nejnovějšího TT RS se první kusy dostanou ke svým majitelům v druhé polovině roku. S cenou to bude tak, že za vrchol modelové řady TT zaplatíte lehce přes padesát tisíc eur.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.