Nové údaje se začínají objevovat o vrcholné verzi Audi TT RS nové generace. Ta má přijít v první polovině tohoto roku a my víme, co se ukryje pod její kapotou.
Na internet totiž prosákla nová informace. Vůz má být prý zcela jistě poháněn přeplňovaným pětiválcovým 2,5-litrem motor o výkonu 395 koní. Výkon přitom půjde na obě nápravy skrze systém quattro, a to skrze automatickou dvouspojkovou převodovku.Manuální skříň zde určitě čekat nemáme.
Pokud jde o výkon, očekává se, že nové Audi TT RS nabídne zrychlení z 0-100 km/h za zhruba čtyři sekundy a rozjede se až na elektronicky omezenou nejvyšší rychlost 250 kilometrů za hodinu. Komu to nebude stačit, za větší příplatek si bude moci zaplatit odblokování omezovače, přičemž potom mu TT RS nabídne maximálku až 280 km/h.
Kromě toho přijde později na trh i verze TT RS Perfomance. Ta by měla nabídnout výkon 420 koní a na showroomech automobilky ji uvidíme již v příštím roce. Po premiéře nejnovějšího TT RS se první kusy dostanou ke svým majitelům v druhé polovině roku. S cenou to bude tak, že za vrchol modelové řady TT zaplatíte lehce přes padesát tisíc eur.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?