Nové údaje se začínají objevovat o vrcholné verzi Audi TT RS nové generace. Ta má přijít v první polovině tohoto roku a my víme, co se ukryje pod její kapotou.
Na internet totiž prosákla nová informace. Vůz má být prý zcela jistě poháněn přeplňovaným pětiválcovým 2,5-litrem motor o výkonu 395 koní. Výkon přitom půjde na obě nápravy skrze systém quattro, a to skrze automatickou dvouspojkovou převodovku.Manuální skříň zde určitě čekat nemáme.
Pokud jde o výkon, očekává se, že nové Audi TT RS nabídne zrychlení z 0-100 km/h za zhruba čtyři sekundy a rozjede se až na elektronicky omezenou nejvyšší rychlost 250 kilometrů za hodinu. Komu to nebude stačit, za větší příplatek si bude moci zaplatit odblokování omezovače, přičemž potom mu TT RS nabídne maximálku až 280 km/h.
Kromě toho přijde později na trh i verze TT RS Perfomance. Ta by měla nabídnout výkon 420 koní a na showroomech automobilky ji uvidíme již v příštím roce. Po premiéře nejnovějšího TT RS se první kusy dostanou ke svým majitelům v druhé polovině roku. S cenou to bude tak, že za vrchol modelové řady TT zaplatíte lehce přes padesát tisíc eur.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.