Příští Citroën C3 bude stejný jako Cactus, přijede už na konci roku

ar6, 3. ledna 2016, 02:55 Google+

Citroën uplatňuje v posledních letech poměrně agresivní designový styl, započatý druhou generací C4 Picasso. Postupně jej dostaly třeba crossover C4 Cactus, městská C1 a naposledy také elektromobil E-Méhari. V započaté linii bude pokračovat také nová C3, jejíž premiéra už je doslova na spadnutí.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Současný styl Citroënu C3 bude již na konci roku zapomenut.

Současný styl Citroënu C3 bude již na konci roku zapomenut. | foto: Citroën

Sdílejte článek

Podle informací italského magazínu AlVolante se v pořadí již třetího vydání C3 dočkáme ve druhé polovině letošního roku, kdy se koná autosalon v Paříži. A jak jistě uznáte, pro premiéru francouzského auta není mnoho lepších míst.

Vzhled pětidveřového hatchbacku bude pro někoho opět minimálně kontroverzní, většině zákazníků, alespoň soudě dle prodejů C4 Cactus, se však styl s dvoustupňovými předními světly líbí. Uvnitř nebude chybět sedmipalcový displej multimediálního systému, vyšší výbavové verze dostanou rovněž digitální přístrojový panel.

Pod kabátkem bude stejná platforma jako u Peugeotu 208. Rozměrově tedy novinka mezigeneračně moc neporoste, uvnitř ale nabídne nepoměrně více místa. K pohonu bude sloužit zážehový litrový tříválec o výkonu 68 koní, dvanáctistovka s výkonem 82 nebo 110 koní (silnější dostane turbodmychadlo), respektive naftová šestnáctistovka BlueHDi s výkonem 70, 99 nebo 120 koní. Vedle klasického manuálu přijde řada i na ve Francii populární robotizovanou převodovku.

Zdroj: AlVolante

Vytisknout

Diskuze: Příští Citroën C3 bude stejný jako Cactus, přijede už na konci roku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Pod kapotou jsou nově dva motory EcoBoost, Classic Recreations Mustang G.T.350CR.

První Shelby Mustang je stále ve výrobě, vedle osmiválců však má i čtyřválec

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud