Citroën uplatňuje v posledních letech poměrně agresivní designový styl, započatý druhou generací C4 Picasso. Postupně jej dostaly třeba crossover C4 Cactus, městská C1 a naposledy také elektromobil E-Méhari. V započaté linii bude pokračovat také nová C3, jejíž premiéra už je doslova na spadnutí.
Podle informací italského magazínu AlVolante se v pořadí již třetího vydání C3 dočkáme ve druhé polovině letošního roku, kdy se koná autosalon v Paříži. A jak jistě uznáte, pro premiéru francouzského auta není mnoho lepších míst.
Vzhled pětidveřového hatchbacku bude pro někoho opět minimálně kontroverzní, většině zákazníků, alespoň soudě dle prodejů C4 Cactus, se však styl s dvoustupňovými předními světly líbí. Uvnitř nebude chybět sedmipalcový displej multimediálního systému, vyšší výbavové verze dostanou rovněž digitální přístrojový panel.
Pod kabátkem bude stejná platforma jako u Peugeotu 208. Rozměrově tedy novinka mezigeneračně moc neporoste, uvnitř ale nabídne nepoměrně více místa. K pohonu bude sloužit zážehový litrový tříválec o výkonu 68 koní, dvanáctistovka s výkonem 82 nebo 110 koní (silnější dostane turbodmychadlo), respektive naftová šestnáctistovka BlueHDi s výkonem 70, 99 nebo 120 koní. Vedle klasického manuálu přijde řada i na ve Francii populární robotizovanou převodovku.
Zdroj: AlVolante
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?