Italská automobilka Pagani vydala nejnovější a dost tajemný snímek, ukazující maskovaný prototyp nadcházející hardcore verze modelu Huayra.
Ta prozatím nese označení BC, ovšem zatím není jasné, co vlastně tahle zkratka znamená. Vše se dozvíme pravděpodobně v příštích týdnech, kdy bychom mohli očekávat oficiální premiéru na ženevském autosalonu. Právě tam se dozvíme, zda dojde i k nárůstu výkonu.
Podstatně silnější Huayra bude údajně vyrobena v počtu pouhých 20 kusů a každý bude stát kolem 2.7 milionu dolarů. Ze zatím jediného snímku můžeme vidět podstatně aerodynamičtější body kit s velkým pevným křídlem a zadním difuzorem.
Výkon by měl poskytovat 6,0-litrový motor V12 od AMG. Ten má v "normální" Huayře výkon 730 koní, což umožňuje zrychlení z nuly na stovku za 3,3 sekundy a maximálku 370 km/h. Chystaná verze však dostane rozsáhlejší využití uhlíkových vláken a její váha klesne pod1390 kg.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?