Italská automobilka Pagani vydala nejnovější a dost tajemný snímek, ukazující maskovaný prototyp nadcházející hardcore verze modelu Huayra.
Ta prozatím nese označení BC, ovšem zatím není jasné, co vlastně tahle zkratka znamená. Vše se dozvíme pravděpodobně v příštích týdnech, kdy bychom mohli očekávat oficiální premiéru na ženevském autosalonu. Právě tam se dozvíme, zda dojde i k nárůstu výkonu.
Podstatně silnější Huayra bude údajně vyrobena v počtu pouhých 20 kusů a každý bude stát kolem 2.7 milionu dolarů. Ze zatím jediného snímku můžeme vidět podstatně aerodynamičtější body kit s velkým pevným křídlem a zadním difuzorem.
Výkon by měl poskytovat 6,0-litrový motor V12 od AMG. Ten má v "normální" Huayře výkon 730 koní, což umožňuje zrychlení z nuly na stovku za 3,3 sekundy a maximálku 370 km/h. Chystaná verze však dostane rozsáhlejší využití uhlíkových vláken a její váha klesne pod1390 kg.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.