Hlavním lákadlem oficiálního dopisu Lese Edgara, určeného zákazníkům i fanouškům, je bezesporu první teaser, ukazující kupé klasického střihu, na něž jsme byli u TVR dlouhá léta zvyklí. Na dlouhou přední kapotu navazuje rychle se svažující střešní linie, což je dílem nejen moderního CAD softwaru, ale též běžných designérských postupů se zmenšenými hliněnými modely a improvizovanými sedačkami. Těsně za předními koly si povšimněte dvojice výfuků, samotné ráfky pak nazují nízkoprofilové pneumatiky.
Psali jsme
Mnohem důležitější než design ale bude ve výsledku technika, a ani tam znovuzrozená automobilka nehodlá nikterak zahálet. Šasi z uhlíkových vláken nemá na svědomí nikdo menší než Gordon Murray a jeho tým. Ano, jde o řešení zvané iStream Carbon, které se vyznačuje nízkou hmotností a vysokou tuhostí. Edgar uvádí, že si zákazníci budou tento typ moci zvolit bez příplatku, znamená to tedy, že k dispozici budou nejspíše dvě verze šasi.
Pod kapotou najdeme V8 od Cosworthu, jejíž výkon bude někde mezi 400 - 500 koňmi v závislosti na tom, pro jaký účel bude ta daná verze určená. První motory pro TVR dokonce dorazily do továrny a technici je již stihli vzít na dyno. Výsledky jsou prý blízko tomu, jak by si je vedení automobilky představovalo.
Více informací se dozvíme v průběhu příštího roku, kdy mají být k dispozici mimo jiné i konečné údaje o síle a dynamice, jako i více fotek celého automobilu.
Zdroj: Pistonheads