Zvenku poznáte ihned, ke kterému klanu praktické kombi patří. Modrý lak totiž doplňují 18palcová kola, agresivní nárazníky (vpředu s LED diodami denního svícení), nástavce prahů a především typické červené linky. O parádní zvukový doprovod se starají dvě pořádné koncovky výfuku. Uvnitř se designéři drželi při zemi, od standardního modelu tak STI odlišuje jen sportovní volant s logem STI, vínovo-černé čalounění sedadel a prošívání exponovaných části červenou nití.
Pod kapotou s výrazným nasávacím otvorem najdeme přeplňovaný 2.5litrový čtyřválec typu Boxer, poskytující 300 koní a 407 Nm. To v kombinaci s automatickou převodovkou stačí na akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy a maximální rychlost 255 km/h. Podvozek byl oproti sérii o něco přitvrzen, více informací ale Subaru neposkytlo.
Nejen sportovní kombi s benzínovým motorem však nosí znáček STI. Takovým vyvažovacím protipólem je totiž XV Hybrid STI, rovněž v koncepční podobě. Na rozdíl od Levorgu je karosérie laděna do bílé s oranžovými detaily a leskle černými ochrannými plasty kolem blatníků a nárazníků. Bodykit je potom složen z nových nárazníků, nástavců prahů a výrazného střešního spoileru. Celek dotváří zatmavená zadní světla a vícepraprsková kola v kombinaci bílé a oranžové. Kabině vévodí sedadla a oranžovo-bílými bočnicemi, černými středy a oranžovými opěrkami hlav, oranžová se objevuje i na palubní desce a prošívání vybraných dílů.
Zdroj: Subaru, planetcarsz.com