Německá automobilka BMW prozradila novou informaci, týkající se již vyprodaného ostrého kupé M4 GTS. Ta se týká jeho výroby, která bude hodně pomalá.
Výroba nejžhavějších M4ky současnosti bude zahájena v březnu 2016 a skončí, až se vyrobí poslední 700 kus. Problémem je však to, že vůz je již vyprodaný. 300 kusů půjde do USA a Kanady, dalších 30 až 50 do Velké Británie a zbytek do dalších zemí z celého světa.
Výroba modelu bude probíhat ve stejném místě, kde se vyrábí i M6 GT3 a M135i a M4 GTS nabízí převratné novinky, jako je například systém vstřikování vody. Nechybí ani díly karoserie z uhlíkových vláken a nebo bezpečnostní rám. Hlavním vrcholem modelu je bezesporu biturbo šestiválcový 3,0-litr s výkonem 493 koní při 6250 otáčkách za minutu. Vůz umí zrychlit z 0-100 km/h za pouhých 3,8 sekundy a rozjede se až na 305 kilometrů za hodinu.
Speciální edice má také difuzor z uhlíkových vláken, titanový výfukový systém a kola z lehkých slitin s exkluzivními pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2. V neposlední řadě jsou ve výbavě i LED světlomety a koncová světla OLED. Interiér dostal alcantarou potažený sportovní volant a sportovní sedadla. Změnou prošla i středová konzola a kliky dveří, kde se nachází karbonové dekory.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?