Je to jen krátká chvíle od představení nového Mercedesu SLC, který je vlastně důkladným faceliftem dřívějšího SLK. Nyní tu však máme první speciální edici s označením Night Package.
Ti, kteří hledají způsob, jak si ještě okořenit nejnovější sportovní vůz od Mercedesu, si mohou zakoupit speciální "noční" edici. Ta přináší některé kosmetické vylepšení a bude k dispozici pro verze SLC 180, SLC 200, SLC 250D a SLC 300. Vrcholné provedení SLC 43 pak rovněž nezůstane stranou.
Celý paket zahrnuje jinou mřížku chladiče, lesklé černé akcenty, černý přední splitter a koncovky výfuku jsou vyvedeny v černém chromu. V nabídce jsou i 18-palcové disky AMG s vysoce lesklým černým lakováním a pneumatikami 225/40 ZR18 vpředu a 245/35 R18 vzadu.
Pokud jde o vlajkovou loď SLC 43, balíček Night Package přidává vysoce lesklý černý splitter, černou zadní anténu ve stylu ploutve, černé kryty bočních zrcátek a černý difuzor. Pro pořádný zvuk pak nesmí chybět ani sportovní výfukový systém AMG s černými chromovanými koncovkami.
Úplné cenové údaje za nový Mercedes-Benz SLC Night Package (R172), budou zveřejněny v polovině ledna 2016, kdy se tenhle roadster dostane do prodeje.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.