Daihatsu ukazuje Copen stokrát jinak, nechybí kupé, shooting brake ani off-road

ar6, 29. prosince 2015, 03:15 Google+

Daihatsu Copen zatím všichni známe jako dvoumístný kei roadster s označením Robe a Cero (verze s retro tvary) nebo jako křížence roadsteru a terénního vozu s označením XPlay. Na začátku ledna v Tokiu pak uvidíme třeba kupé nebo shooting brake.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jedno z nejstylovějších aut současnosti, Daihatsu Copen Cero Coupé.

Jedno z nejstylovějších aut současnosti, Daihatsu Copen Cero Coupé. | foto: Daihatsu

Sdílejte článek

Červené kupé vychází z Copenu Cero, což je model, odkazující svými tvary na původní kei roadster za začátku století, který se prodával i v Evropě. V jeho případě je nad dvoumístnou kabinou pevná střecha, zakončená výrazným spoilerem. Nevýhodou je nutnost nakládat věci do kufru přes interiér. To Copen Robe Shooting Brake dostal výklopné víko zavazadlového prostoru, oproti kupé nicméně tmavě modré auto není ani zdaleka tak stylové.

Pokud si potrpíte na zdolávání písečných dun, pak přesně pro Vás bude Copen Adventure s vyšší světlou výškou, dvěma mlhovkami v masce chladiče nebo výraznými plastovými prvky karosérie. Jediným Copenem, který může (zatím) legálně na silnice, je verze Cero S se sedačkami Recaro, volantem Momo, pádly řazení automatu pod volantem a sportovními tlumiči Bilstein. V kabině je dále několik falešných karbonových dekorů, dostupné bude černo-červené nebo béžovo-hnědé provedení. Vedle automatu CVT je k dispozici i pětistupňový manuál, ceny startují na 2 052 000 jenech (cca 420 000 korun).

Společnost různým verzím modelu třídy kei bude dělat trojice verzí řady Cast. Z provedení Sport vychází model Racing s aerodynamickým bodykitem, karbonovými díly a červeným zabarvením skel, světel nebo mřížek v nárazníku a masce chladiče, respektive žluto-černý D-Sport s upraveným podvozkem a sportovním výfukem. Cast Activa Off-road je s 15palcovými terénními pneumatikami, o 80 mm vyšší světlou výškou nebo střešním nosičem připraven zdolat nejeden off-roadový zlom.

Vytisknout

Diskuze: Daihatsu ukazuje Copen stokrát jinak, nechybí kupé, shooting brake ani off-road

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ještě začátkem roku to vypadalo, že kvůli legislativě UAZ Hunter letos skončí.

UAZ Hunter to ještě nebalí, ruský nezmar zvítězil nad legislativou

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud