Renault hodlá do budoucna představit hned několik sportovních verzí svých modelů, přičemž jedním z nich by mohl být i Talisman RS.
Jeho ztvárnění měl už dřívě na svědomí návrhář X-Tomi, který vypustil do světa vcelku pohlednou první ilustraci. Nyní se ale na svět dostal další snímek, který svotořil kolega Theophilus Chin. Jeho představa sportovní francouzské limuzíny sice nevypadá tak zajímavě, jako dříve zveřejněný snímek, avšak stále je tady vidět patřičný rozdíl oproti standardní verzi.
O tom zda se opravdu dočkáme sportovního Talismana RS, rozhodují hlavně konkrétní požadavky jednotlivých trhů, technická proveditelnost a náklady, které by měly být vyváženy příjmy. Pod kapotou by se pak čistě teoreticky mohla objevit přeplňovaná jedna-šestka s výkonem okolo 300 koní.
K tomu by se měla přidat výměna obou nárazníků, snížení podvozku a patřičné úpravy v kabině vozu. Sportovní dekory, loga RS, hliníkové pedály a přepracovaná převodovka, nejen to by mohl sportovní Talisman dostat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?