Před skoro týdnem jsme vás poprvé seznámili s novou chystanou verzí aktuální generace Audi A6, která bude kombinací variant RS a Allroad. Dnes tu máme i první pořádný snímek, jenž vytvořil designér RM Design.
Divize Volkswagen Group před několika týdny oznámila, že z důvodu úspor musí odložit některé projekty, které nejsou tak podstatné. I přesto ale na některé projekty finance zřejmě zbyly, jinak by nedošlo k tomu, že se na automobilový svět chystá unikátní RS6 Allroad.
Auto sice bude nabízeno především pro čínský trh, ale s největší pravděpodobností jej Audi bude prodávat i na ostatních zemích. Mix terénně vypadající a velmi rychlé RS6ky by si určitě nenechalo ujít velké množství Evropanů.
O tom, jak by vůz mohl ve finále vypadat, hovoří přiložení snímek. V podstatě by se mělo jednat o klasickou RS6 Avant s plastovými ochranami karoserie, lehce vyšší světlou výškou a potřebnou ochranou podvozku. K tomu se přidají zakázková litá kola, lišty na prazích a typické označení na boku auta.
Pokud se vše podaří, vůz by měl využívat benzínový twin-turbo osmiválec s objemem 4,0-litry, pohon všech kol quattro a dost pravděpodobné bude dražší než jklasická RS6 Avant.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.