Před skoro týdnem jsme vás poprvé seznámili s novou chystanou verzí aktuální generace Audi A6, která bude kombinací variant RS a Allroad. Dnes tu máme i první pořádný snímek, jenž vytvořil designér RM Design.
Divize Volkswagen Group před několika týdny oznámila, že z důvodu úspor musí odložit některé projekty, které nejsou tak podstatné. I přesto ale na některé projekty finance zřejmě zbyly, jinak by nedošlo k tomu, že se na automobilový svět chystá unikátní RS6 Allroad.
Auto sice bude nabízeno především pro čínský trh, ale s největší pravděpodobností jej Audi bude prodávat i na ostatních zemích. Mix terénně vypadající a velmi rychlé RS6ky by si určitě nenechalo ujít velké množství Evropanů.
O tom, jak by vůz mohl ve finále vypadat, hovoří přiložení snímek. V podstatě by se mělo jednat o klasickou RS6 Avant s plastovými ochranami karoserie, lehce vyšší světlou výškou a potřebnou ochranou podvozku. K tomu se přidají zakázková litá kola, lišty na prazích a typické označení na boku auta.
Pokud se vše podaří, vůz by měl využívat benzínový twin-turbo osmiválec s objemem 4,0-litry, pohon všech kol quattro a dost pravděpodobné bude dražší než jklasická RS6 Avant.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.