Budoucnost automobilů je v alternativních pohonech. Toho jsou si samozřejmě automobilky dobře vědomy a předhánějí se v odhalování nových „zelených“ modelů. Jeden takový ekologický model odhalí i Audi na nadcházejícím autosalonu v Detroitu.
V letošním roce jsme se dočkali odhalení nového konceptu s elektrickým pohonem – Audi Q6 e-tron quattro. Na tento model navazuje chystaný koncept h-tron. Již z názvu je snadné odvodit, že se bude jednat o vodíkovou verzi budoucí Q6.
Na místo elektrických baterií tak v podlaze vozu nalezneme vodíkové články. Díky tomuto umístění, které pomáhá snížit těžiště vozu, si novinky zachová dobré jízdní vlastnosti.
Pokud je vám název h-tron povědomí. Jistě se vzpomínáte na koncepční vůz Audi A7 h-tron. Ten byl představený na loňském autosalonu v Los Angeles. Ten nabízel kombinovaný výkon 170 kW a dojezd na jedno natankování vodíku 500 km.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?