Úpravce vozidel Fiat, firma Abarth, plánuje uvést na trh pořádně okořeněný Fiat 500X. Stát se to má v roce 2017 a nebude to žádné ořezávátko.
Abarth již potvrdil, že verze 500X je ve vývoji a nyní se povedlo britskému magazínu Autocar zjistit další podrobnosti o modelu. Vůz má být nabízen s motorem 1,4 MultiAir II, používaného i u ostatních modelů prodávaných Fiatem. U verze 500X však nabídne výkon kolem 170 koní a vůz bude dostupný výhradně s pohonem všech kol.
Standardně bude Abarth 500X vybaven šestistupňovou manuální převodovkou, ovšem za příplatek si budete moci objednat šestistupňovou dvojspojkovou převodovku. Silný crossover od Abarthu přijde i s dalšími mechanickými změnami, jako jsou silnější brzdy, sportovnější odpružení a jiný výfukový systém.
Fiat taktéž plánuje, aby se Abarth 500X stal globálním modelem, přičemž klade důraz hlavně na americký trh. Zatím není známo, za kolik by se auto prodávalo, ale očekává se cenovka lehce nad 20 tisíc dolarů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.