Současná nabídka Lamborghini Huracán čítá čtyřkolku LP 610-4 jako kupé i spyder, zadokolku LP 580-2 zatím jen jako kupé a závodní LP 620-2 Super Trofeo. Počet to ale není konečný. Jak prozradil v rozhovoru pro Autocar šéf italské automobilky Stephan Winkelmann, v plánu je nejméně pět derivátů „základního býka“ ze Sant'Agaty.
Ač je podle několika odborných zdrojů Winklemann na odchodu z vedení Lamborghini, nezabránilo mu to rozpovídat se o budoucnosti Huracánu. A ta je, alespoň podle něj, velice zajímavá. Oproti Gallardu byl totiž jeho nástupce od začátku koncipován tak, aby se z něj dalo odvodit několik derivátů.
Aktuálně největší novinkou je Huracán LP 580-2, zadokolka s výkonem 580 koní. Ta se zatím ukázala s karosérií kupé, během několika měsíců se však dostane i na dvoumístný spyder. Po něm by mělo následovat hardcore provedení s označením Superleggera nebo Suverveloce. „Určitě přijde model, který bude lehčí a rychlejší,“ okomentoval tuto skutečnost Winkelmann.
Po doplnění by nabídka Huracánu měla pokrývat celkem pět oblastí – lifestyle, radost z jízdy, výkon, vysoký výkon a závod. „Během životního cyklu modelu můžeme představit více než pět derivátů,“ řekl Winkelmann. „Mám několik nápadů, na nichž pracujeme, a další v průběhu této práce přicházejí. Záleží jen na nás, jestli je zrealizujeme, protože se samozřejmě musíme dívat také na finanční stránku věci nebo na výrobní prostory,“ dodal.
Zdroj: Autocar
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.