Současná nabídka Lamborghini Huracán čítá čtyřkolku LP 610-4 jako kupé i spyder, zadokolku LP 580-2 zatím jen jako kupé a závodní LP 620-2 Super Trofeo. Počet to ale není konečný. Jak prozradil v rozhovoru pro Autocar šéf italské automobilky Stephan Winkelmann, v plánu je nejméně pět derivátů „základního býka“ ze Sant'Agaty.
Ač je podle několika odborných zdrojů Winklemann na odchodu z vedení Lamborghini, nezabránilo mu to rozpovídat se o budoucnosti Huracánu. A ta je, alespoň podle něj, velice zajímavá. Oproti Gallardu byl totiž jeho nástupce od začátku koncipován tak, aby se z něj dalo odvodit několik derivátů.
Aktuálně největší novinkou je Huracán LP 580-2, zadokolka s výkonem 580 koní. Ta se zatím ukázala s karosérií kupé, během několika měsíců se však dostane i na dvoumístný spyder. Po něm by mělo následovat hardcore provedení s označením Superleggera nebo Suverveloce. „Určitě přijde model, který bude lehčí a rychlejší,“ okomentoval tuto skutečnost Winkelmann.
Po doplnění by nabídka Huracánu měla pokrývat celkem pět oblastí – lifestyle, radost z jízdy, výkon, vysoký výkon a závod. „Během životního cyklu modelu můžeme představit více než pět derivátů,“ řekl Winkelmann. „Mám několik nápadů, na nichž pracujeme, a další v průběhu této práce přicházejí. Záleží jen na nás, jestli je zrealizujeme, protože se samozřejmě musíme dívat také na finanční stránku věci nebo na výrobní prostory,“ dodal.
Zdroj: Autocar
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?