Novinka od Opelu má dostat základní platformu z aktuální generace Astry, tudíž se dočkáme pohonu přední nápravy, a odkazovat má na slavné kupé Calibra.
Na příštím ročníku jarního autosalonu v Ženevě přijde něco, co byste od Opelu vážně nečekali. Alespoň těmito slovy se snaží navnadit veřejnost šéf automobilky Opel Karl-Thomas Neumann. Poslední zprávy hovoří o tom, že má jít o kupé s uspořádáním sedadel 2+2. Zatím ale není jasné, zda dostane jmenovku GT anebo Calibra.
Calibra je v dnešní době stále víc vyhledávaný sportovní youngtimer, naopak Opel GT jsme tu taktéž v minulosti měli. Jenže oproti chystané novince mělo gétéčko pohon zadních kol a tak je evidentní, že by to mohlo být spíše legendární kupé z devadesátých let.
Pokud pak půjde všechno podle plánů automobilky a výsledný koncept projde schvalovacím procesem, čekejme start prodeje nového Opelu v roce 2017 nebo 2018. Na trhu by pak mělo soupeřit s novým Audi TT.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?