Chevrolet Cobalt prošel omlazovací kůrou, přibližuje se luxusnějším sourozencům

ar6, 20. prosince 2015, 06:10 Google+

Hlavním poznávacím znamením vozů Chevrolet je napříč kontinenty dvoudílná maska chladiče a multimediální systém MyLink 2. Postupně se tyto prvky dostávají do malých hatchbacků, crossoverů i sedanů nižší střední třídy. Zástupcem posledního segmentu je Cobalt, který na aktuálně prošel rozsáhlou modernizací.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nová je přední i zadní část, Chevrolet Cobalt Elite & Cobalt LTZ.

Nová je přední i zadní část, Chevrolet Cobalt Elite & Cobalt LTZ. | foto: Chevrolet

Sdílejte článek

Za vzhledem 4481 mm dlouhého automobilu stojí brazilské designové centrum GM, jež Cobaltu vtisklo tvář ne nepodobnou nedávno představenému sedanu Malibu. To znamená nejen dvoudílnou masku chladiče, ale také do boků protažená přední světla s integrovaným chromovaným rámečkem. Skupinové svítilny mají díky zakřiveným liniím a nové optice mnohem atraktivnější podobu. Změnami dále prošly oba nárazníky, víko kufru i design 15palcových litých kol. Na výběr bude osm laků karosérie, z nichž tři jsou pro modelový rok 2016 úplně nové.

img-responsive

Přední část je kompletně nová, Chevrolet Cobalt LTZ. | foto: Chevrolet

Jakou hlavní změnu najdeme v interiéru už naznačil úvod článku. Středovou konzoli tak zdobí dotyková obrazovka multimediálního systému MyLink 2, který nabídne rozhraní Apple CarPlay i Android Auto, možnost spárování s chytrými telefony, USB port nebo mnoho užitečných aplikací. Chevrolet se chlubí tím, že ve více než polovině aut, která prodá, je přítomen infotainment MyLink. Vedle něj je novinkou také telematický systém OnStar. Výplně dveří mají opěrku z měkčího materiálu, což ocení lokty především na dlouhých cestách. Z vozů vyšších tříd dorazila hnědá kůže v kombinaci s černými plasty a lesklými černými plochami kolem multimediálního systému nebo převodovky. Upraveno bylo také ovládání klimatizace. Zůstala naopak nejlepší prostornost ve třídě, čemuž se ale při rozvoru 2620 mm, 563 litrech v kufru a osmnácti odkládacích plochách vlastně nelze divit.

Pod kapotou budou dva motory řady Flex, spalující vedle benzínu i ethanol. Čtrnáctistovka má 102 koní a 127 Nm při jízdě na ethanol nebo 97 koní a 123 Nm při jízdě na benzín, osmnáctistovka disponuje 108 koníky a 168 Nm při jízdě na ethanol a 106 koníky a 161 Nm při jízdě na benzín. Základem je v obou případech manuální pětistupňová převodovka, osmnáctistovka má alternativně také šestistupňový automat se systémem Active Select.

K dispozici budou tři stupně výbavy – LT, LTZ a Elite – přičemž první dva jmenované jsou společné pro oba motory, Elite pak zůstává vyhrazen osmnáctistovce s automatem. V základu, od 52 690 realů (cca 337 000 korun), má Cobalt například dva airbagy, klimatizaci, dálkové ovládání centrálního zamykání, elektrická okna nebo výškově stavitelná přední sedadla. V linii LTZ, startující na 57 590 realech (cca 368 000 korun), jsou navíc mlhovky, tempomat, infotainment MyLink, parkovací senzory, multifunkční volant nebo litá kola. Nová výbava Elite za 67 990 realů (cca 435 000 korun) má dešťový a světelný senzor, speciální design litých kol nebo couvací kameru.  

Vytisknout

Diskuze: Chevrolet Cobalt prošel omlazovací kůrou, přibližuje se luxusnějším sourozencům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Honda Civic desáté generace

Honda Civic Type S dostane výkon okolo 230 koní

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud