S příchodem nového Meganu od Renaultu bylo jasné, že nezůstane jen u veze hatchback. Časem totiž přijde i sedan a nastává otázka, co bude se sesterským Fluencem?
Už příští rok přijde na trh Megane sedan, přesně s touhle zprávou přišla australská média. A zatímco ještě nedávno se hovořilo o druhé generaci sedanu Fluence, právě Megane sedan bude tím, kdo jej nahradí. Stále také není úplně jasné, zda nový model bude používat platformu CMF (Common Module Family), nebo platformu z jeho předchozí generace.
V obou případech lze očekávat, že pod kapotou se objeví známé pohonné jednotky 1.5 a 1.6 dCi, stejně jako několik benzínových turbomotorů. Auto má nabídnout "dynamický a emocionální design" a každý model bude v budoucnu dynamičtější a zároveň víc emocionální.
Co se týká premiéry nového Renaultu Megane sedan, ta by se měla uskutečnit v prvních měsících roku 2016, nejspíše už na ženevském autosalonu v březnu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?