S příchodem nového Meganu od Renaultu bylo jasné, že nezůstane jen u veze hatchback. Časem totiž přijde i sedan a nastává otázka, co bude se sesterským Fluencem?
Už příští rok přijde na trh Megane sedan, přesně s touhle zprávou přišla australská média. A zatímco ještě nedávno se hovořilo o druhé generaci sedanu Fluence, právě Megane sedan bude tím, kdo jej nahradí. Stále také není úplně jasné, zda nový model bude používat platformu CMF (Common Module Family), nebo platformu z jeho předchozí generace.
V obou případech lze očekávat, že pod kapotou se objeví známé pohonné jednotky 1.5 a 1.6 dCi, stejně jako několik benzínových turbomotorů. Auto má nabídnout "dynamický a emocionální design" a každý model bude v budoucnu dynamičtější a zároveň víc emocionální.
Co se týká premiéry nového Renaultu Megane sedan, ta by se měla uskutečnit v prvních měsících roku 2016, nejspíše už na ženevském autosalonu v březnu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?