Šestému Golfu se nechce do důchodu, ve hře ho drží i omlazené GTI

ar6, 12. prosince 2015, 06:05 Google+

Svět už se pomalu chystá na Golfa s pořadovým číslem osm, současná verze s pořadovým číslem sedm se drží na vrcholku prodejů v mnoha evropských zemích, ale Volkswagen se rozhodl osvěžit šesté vydání svého bestselleru. Že už se nikde ve světě nenabízí? A co třeba otevřené provedení?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Otevřený Golf se dočkal modernizace i jako GTI, Volkswagen Golf GTI Cabriolet.

Otevřený Golf se dočkal modernizace i jako GTI, Volkswagen Golf GTI Cabriolet. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Klasický Golf Cabriolet prošel mírným omlazením nedávno, aktuálně pak přišla řada na sportovní GTI, pod jehož kapotou najdete i nadále přeplňovaný zážehový dvoulitr TSI o výkonu 220 koní s točivým momentem 350 Nm. Motor spolupracuje výhradně se šestistupňovým dvouspojkovým automatem DSG, jež mu uděluje akceleraci z 0 na 100 km/h za 6,9 sekundy při průměrné spotřebě 6,5 l/100 km.

Při faceliftu jsou nicméně zajímavější prvky, které prošly změnou. V případě GTI je to poupravená přední maska, přepracované nárazníky a nástavce prahů, lesklý zadní difuzor a červené třmeny brzd, ukrývající se za standardními 17palcovými koly. Mezi příplatky jsou však i větší osmnáctky, stejně jako zadní spoiler a červená plátěná střecha, nahrazující standardní černou a tmavě modrou.

Sedadla jsou jako u každého GTI čalouněná kostkovanou látkou, za příplatek je nicméně nabízena i kůže s červenými akcenty. Řidiče tak nejspíš zaujme přepracovaný multifunkční volant spolu s hlavicí řadicí páky a pákou ruční brzdy. Lehce okořenit atmosféru přicházejí červené dekory.

V Česku se otevřený Golf GTI oficiálně nenabízí, v Německu však startuje na 37 075 eurech (cca 1 002 000 korun).

Vytisknout

Diskuze: Šestému Golfu se nechce do důchodu, ve hře ho drží i omlazené GTI

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Jaguar Land Rover

Potvrzeno! Jaguar Land Rover postaví novou továrnu na Slovensku

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud