Toyota Verso je bezpečnější i kvalitnější, vzpomene si na ni však jen málokdo

ar6, 12. prosince 2015, 06:10 Google+

Toyota Verso nepatří k prodejním šlágrům a mnoho lidí na ni při rozhodování o koupi sedmimístného MPV nižší střední třídy zaručeně zapomene. Přesto se japonský výrobce rozhodl k dalšímu průběžnému faceliftu, jehož součástí je hodnotnější interiér a vyšší bezpečnostní standard.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Omlazené Verso se dočkalo lepšího interiéru a balíčku Safety Sense, Toyota Verso.

Omlazené Verso se dočkalo lepšího interiéru a balíčku Safety Sense, Toyota Verso. | foto: Toyota

Sdílejte článek

Nehledě na výbavu Toyota plošně zavádí balíček Safety Sense, obsahující přednárazový systém, automatické přepínání dálkových světel a varování při opuštění jízdního pruhu. Zvenku pak lehký facelift poznáte podle bronzového laku Platinum a nového designu šestnácti- nebo sedmnáctipalcových kol.

Uvnitř je na pořadu dne především infotainment Toyota Touch 2 se sedmipalcovou obrazovkou, jehož uživatelské prostředí je nyní příjemnější na orientaci. Navíc obsahuje také navigaci a několik dalších užitečných aplikací. Vedle multimédií je novinkou kůží potažený volant a hlavice řadicí páky.

Oživení přináší grafitové dekory na držácích nápojů, páce ruční brzdy a středovém tunelu. Sedadla mají od prostředního výbavového stupně kvalitnější čalounění, volitelně laděné do světle nebo tmavě šedé barvy s koženými bočnicemi.

Pod kapotou i nadále pokračuje zážehová šestnáctistovka Valvematic se šestistupňovým manuálem o výkonu 132 koní, zážehová osmnáctistovka Valvematic se šestistupňovým manuálem nebo automatem Multidrive S o výkonu 147 koní nebo naftová šestnáctistovka D-4D se šestistupňovým manuálem o výkonu 112 koní. Prodej omlazeného Versa se rozběhne začátkem příštího roku.

Vytisknout

Diskuze: Toyota Verso je bezpečnější i kvalitnější, vzpomene si na ni však jen málokdo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Otevřený Golf se dočkal modernizace i jako GTI, Volkswagen Golf GTI Cabriolet.

Šestému Golfu se nechce do důchodu, ve hře ho drží i omlazené GTI

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud