Britské zastoupení japonské automobilky Suzuki uvádí na trh posílenou Vitaru S. Ta dostala nově vyvinutý motor BOOSTERJET o objemu 1,4 litru.
Ve snaze okořenit nový crossover Vitara představuje Suzuki silnější verzi S. Ta nabízí výkon 140 koní a 220 Nm točivého momentu. 1,4litrový turbomotor s přímým vstřikováním a technologií BOOSTERJET nabízí plný točivý moment již od 1500 otáček za minutu. V sprintu 0-100 km/h se vůz chlubí časem 10,2 sekundy, a to bez ohledu na to, zda si zákazník zvolí manuální nebo automatickou převodovku.
Nová Vitara S však dostala mnohem víc než jen silnější motor. V základní výbavě najdeme lesklá černá kola s rozměrem 17 palců nebo nový vzhled přední mřížky a předních světlometů s červenými kryty. Nechybí ani stříbrné kryty bočních zrcátek, zadní střešní spoiler a černé boční lišty. Kabina pak byla vybavena pedály z lehkých slitin a červenými akcenty na výdeších klimatizace.
Vůz bude dodáván standardně s pohonem všech kol ALLGRIP, jenž nabídne čtyři volitelné jízdní režimy. Cena v Británii začíná 20,899 librách za verzi s manuální převodovkou a za 22,249 liber dostane tamní zákazník Vitaru S s automatem.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?