Se stavbou sportovních verzí běžných modelů má divize G Sports japonské Toyoty bohaté zkušenosti. V minulosti takto vyšperkovala mimo jiné i Prius nebo dvojici velkých MPV Noah a Voxy. A k těmto modelům se znovu vrátí z kraje příštího roku na tokijském Auto Salonu.
Obě dvě technicky spřízněná MPV dostala agresivní bodykit karosérie, zahrnující přední nárazník s výraznějšími bočními nasávacími otvory, nástavce prahů, střešní spoiler i přepracovaný zadní nárazník. Maska chladiče nově neobsahuje logo automobilky, navíc jí sekundují zatmavená světla na obou koncích karosérie. Za černými litými koly se ukrývají červené třmeny brzd.
Díky provedeným změnám porostla délka na 4795 mm, výška obou modelů je 1810 mm a šířka potom 1735 mm. Změny pod kapotou nebo na podvozku tisková zpráva automobilky nezmiňuje. Standardní specifikace má dvoulitrový zážehový čtyřválec o výkonu 152 koní nebo hybrid se zážehovou osmnáctistovkou o výkonu 99 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.