Honda představila sériové SUV BR-V, do Evropy ani do terénu s ním nejezděte

ar6, 7. prosince 2015, 06:10 Google+

Současná nabídka Hondy zahrnuje dvě SUV - malé HR-V a naopak velké CR-V. Mezi nimi však ční mezera, kterou se teď rozhodli Japonci zaplnit. Model BR-V je nicméně prozatím určen jen pro vybrané asijské trhy a s velkou pravděpodobností jej tak v Evropě nikdy neuvidíme.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Novinka se zařadí mezi malé HR-V a velké CR-V, Honda BR-V.

Novinka se zařadí mezi malé HR-V a velké CR-V, Honda BR-V. | foto: Honda Indonesia

Sdílejte článek

Hned na začátek je nutné podotknout, že BR-V stojí na stejné platformě jako kombi nebo mini MPV Mobilio, což dramaticky sráží možné terénní využití vozu. Na druhou stranu to zvyšuje užitnou hodnotu, protože při délce 4456 mm, šířce 1735 mm a výšce 1666 mm se do interiéru vměstná sedm cestujících. Pro zavazadla nicméně nezbude téměř žádné místo.

Karosérie stylem vychází z posledních modelů Hondy, v přední části tak je chromovaná maska chladiče, světla navíc disponují LED diodami denního svícení. Zajímavým stylistickým prvkem je zvedající se linie klik dveří a naopak boční prosklení s nižším umístěním zadních bočních oken. Zadní část díky krabicovitému tvarování nedává příliš prostoru na invence, navzdory tomu je tady možná až moc bijících se prvků. Velká zadní světla jsou spojena chromovanou lištou, víko kufru zdobí pro změnu výrazně tvarovaný střešní spoiler. Pro všechny tři výbavové stupně jsou společná standardní 16palcová litá kola, mlhovky, střešní ližiny a plastová ochrana spodní části karosérie, vyšší linie mají navíc stříbrně lakované části nárazníků a prahů dveří. Pro úplné fajnšmekry je v nabídce ještě originální příslušenství Modulo.

Palubní desce dominuje od druhého výbavového stupně multimediální systém Honda Connect s 6,1palcovou dotykovou obrazovkou, pracující na základě operačního systému Aneroid. Nechybí ale ani možnost spárování s přístrojem společnosti Apple, dále USB, Aux-In a HDMI port, CD a DVD měnič nebo MP3 přehrávač. Základní provedení dostalo „klasický“ audiosystém s možností propojení s produkty Applu nebo USB portem. Velice přehledně působí na fotografiích přístrojový panel s trojicí samostatných budíků, před nimiž je multifunkční volant v korporátním stylu. Výbava dále obsahuje třeba klimatizaci nebo přední airbagy.

Pod kapotou se prozatím objeví pouze zážehová patnáctistovka i-VTEC o výkonu 120 koní při 6600 ot./min s točivým momentem 145 Nm při 4600 ot./min. Na výběr je manuální šestistupňová převodovka nebo bezestupňový automat CVT, pohon všech kol bohužel nečekejte. Co se naopak očekávat dá, to je příchod naftového motoru hned na začátku příštího roku. Podvozek dostal vpředu nápravu typu MacPherson, vzadu je potom torzní příčka. Se zadní nápravou jsou spojeny též pouze bubnové brzdy.

Prodej nového crossoveru se zatím rozběhl pouze v Indonésii, kde jsou k dostání celkem tři linie výbavy - S, E a Prestige. Za nejlevnější z nich zaplatíte 226 500 000 indonéských rupií (cca 406 000 korun), naopak nejdražší provedení, vybavené pouze automatem, stojí 261 500 000 indonéských rupií (cca 469 000 korun).

Vytisknout

Diskuze: Honda představila sériové SUV BR-V, do Evropy ani do terénu s ním nejezděte

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Masku chladiče nezdobí logo automobilky, Toyota Voxy G Sports.

I velká MPV umí být agresivní, dokazují to Toyoty Noah a Voxy od G Sports

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud