Následující článek a video jasně ukazují, že na světě existují stále nadšení fanoušci legendárních aut. Ne každý z nich má na reálnou koupi určitých skvostů a tak si někteří vlastnictví vozu nahrazují jinak.
Dlouhá kapota, velké kulaté světlomety, správně tvarovaná mřížka chladiče, opravdové pružiny a nebo ikonické dveře Gullwing, to je veleslavný Mercedes-Benz 300SL. A právě jeho zmenšeninu z Lega si postavil jeden šikovný fanda do vozů Mercedes a my musíme říci, že výsledek se mu opravdu povedl, co myslíte?
Na videu je jasně vidět, jak je velmi kvalitně auto zpracováno. Nechybí mu typický červený interiér, reflektory a vůz dokonce nabízí převodovku se čtyřni stupni! Auto je ovládáno na dálku a je vybaveno patřičnou technikou, přičemž váží 1,5 kg. O tom, jak jezdí a jak vypadá v reálu se pak přesvědčíte na videu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?