Automobilka Audi se pyšní mottem „Náskok díky technice“ a snaží se tomuto mottu dostát stůj co stůj. I třeba na poli autonomních vozidel a systémů.
Nedávno jejich Robby, tak pojmenovali Audi RS7, kterou řídí počítač, řádil na okruhu Parcmotor ve Španělsku. Navzdory tomu, že tento okruh pravděpodobně neznáte, jedná se o docela zábavnou trať o délce 4,2 kilometru.
I přesto, že je to rychlejší okruhu, zvládlo autonomní Audi RS7 zajet okruh s průměrnou rychlostí 117 km/h. Celý okruh zvládlo s časem 2 minuty a 7,67 sekundy. Ani nás nepřekvapuje, že se jedná o nový rekord. Těch má autonomní RS7 na kontě více.
Kdy budou takové RS7, neboli Robby závodit třeba na pražské jižní spojce? Že by již s příchodem nové generace Audi A8?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?