Poslední dobou se celkem mluví o Toyobaru, neboli dvojici zábavných kupé Toyota GT86 a Subaru BRZ. A není divu, poněvadž byla potvrzena druhá generace obou sporťáků a vynořují se tak bohaté spekulace. Ovšem v Austrálii jsou stále nadšení ze současné generace a dočkají se tak speciální edice.
Toyotu 86 Blackline Edition poznáte podle bílého laku White Liquid s černými pruhy na kapotě i střeše. Mnohem zajímavější je přítomnost body kitu od TRD, přesněji předního splitteru, přepracovaných bočních prahů, třídílného zadního spoileru a sportovnějšího zadního nárazníku. Dále lze obdivovat na speciální 86 i HID světlomety s LED pro denní svícení a bezklíčový systém.
Dvoubarevné kombo není jen na karoserii, ale i v kabině. Ta je vybavena černými koženými sedadly s červenými alcantarovými vložkami, prahovými lištami z nerezové oceli, dvouzónovou klimatizací a 6,1palcovým infotainmentem s GPS navigací a couvací kamerou. V motorovém prostoru se nic nezměnilo, stále je tu 2,0litrový čtyřválec o výkonu 200 koní a točivém momentu 205 Nm. Agregát bude připojen se šestistupňovou, manuální nebo automatickou, převodovkou.
Celkem bude vyrobeno 450 kusů v této edici a 250 z nich bude disponovat manuálem. Standardní Toyota 86 Blackline Edition s manuální převodovou skříní se bude prodávat za cenu 37 990 australských dolarů (v přepočtu asi 653 tisíc korun), s automatickou převodovkou za 40 490 australských dolarů (cca 738 tisíc korun). Bohužel do Evropy Toyota 86 Blackline Edition nezavítá…
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?