Přední část Dynamic Shield, aktuálně používaná u modelů Mitsubishi, je již delší dobu trnem v oku ruskému AvtoVAZu. Je tedy otázkou, jak se budou představitelé ruského koncernu tvářit na aktuálně zmodernizované SUV Outlander Sport, které i díky bílému laku až nebezpečně připomíná Ladu Xray.
Nejvýraznější změnou je tedy přepracovaná přední část ve tvaru písmene X, jejíž mohutnost vedle černé barvy zdůrazňuje též chromované orámování. Ruku v ruce s tmavším odstínem jdou zatmavená přední světla. Do zpětných zrcátek se přestěhovaly LED diodové blinkry. Nový design mají 18palcová kola, zatímco paletu laků doplnila stříbrná Cool, bílá Diamond a hnědá Quartz.
Standardem se stává výškově a podélně stavitelný kožený multifunkční volant s novým designem, jemuž sekunduje kvalitnější látkové čalounění sedadel, měkčené plasty a upravený panel klimatizace. Multimediální systém s 6,1palcovou obrazovkou prošel blíže nespecifikovanou porcí změn. Zajímavou příplatkovou položkou je samoodmlžovací vnitřní zpětné zrcátko s funkcí Homelink.
Pod kapotou zůstává dvoulitrový čtyřválec o výkonu 150 koní s točivým momentem 196 Nm, respektive 2.4litrový zážehový čtyřválec o výkonu 170 koní s točivým momentem 226 Nm. K dispozici je buď manuální pětikvalt nebo automat s plynule měnitelným převodem.
Součástí všech výbavových stupňů je nově sedm airbagů, asistent rozjezdu do kopce, kontrola trakce, bezklíčkový vstup, elektricky ovládaná okna nebo zadní lavice dělená v poměru 60/40. Základní cena je 19 595 dolarů (cca 495 000 korun). Se stejnými změnami dorazí v příštím roce také evropská specifikace Outlanderu Sport se jménem ASX.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.