Automobilce Bentey se v poslední době očividně daří. Vše navíc podpořilo i vypuštění nového, nejrychlejšího a nejexkluzivnějšího SUV na světě – Bentaygy. Bentley se nyní rozhodlo kout železo, dokud je žhavé a odhaluje své plány své blízké budoucnosti.
Bentley opravdu prochází nyní velkým rozmachem. Podle britského magazínu AUTOCAR plánuje tato automobilka v blízkých letech pokořit hranici 25 000 prodaných automobilů ročně. Dále se také dozvídáme, že Bentayga se už velmi brzy dočká svého menší bratříčka.
Kompaktního SUV bychom sod automobilky z Crewemůžeme očekávat již v roce 2017. Svou velikostí by měla sice přesahovat Porsche Macan, zároveň by ale nemělo být větší než Porsche Cayenne. A co že nalezneme pod kapotou? Těšit se můžeme na přeplňovaný benzínový osmiválec. V nabídce se ale samozřejmě setkáme i s dieselovými agregáty, stejně jako hybridní pohonné jednotky. Existuje ale zde i ta možnost, že bude i v tomto voze použit nový šestilitrový motor W12 s výkonem 600 koní. Cena tohoto crossoveru bude startovat zhruba na 120 000 liber (cca. 4 656 000,- Kč).
To ale není jediná novinka z Crewe. Zástupci automobilky rovněž potvrdili, že probíhá vývoj nového supersportu, založeném na konceptu EXP 10 Speed 6 concept. Ten by měl dorazit s dvojitě přeplňovaným, čtyřlitorvým motorem V8 Audi. Očekává se ale i verze poháněna čistě elektřinou. Ta by mohla dosahovat výkonu až 500 koní.
Podle posledních zpráv bychom se tohoto nového supersportu mohli dočkat již v roce 2020.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.