Automobilce Bentey se v poslední době očividně daří. Vše navíc podpořilo i vypuštění nového, nejrychlejšího a nejexkluzivnějšího SUV na světě – Bentaygy. Bentley se nyní rozhodlo kout železo, dokud je žhavé a odhaluje své plány své blízké budoucnosti.
Bentley opravdu prochází nyní velkým rozmachem. Podle britského magazínu AUTOCAR plánuje tato automobilka v blízkých letech pokořit hranici 25 000 prodaných automobilů ročně. Dále se také dozvídáme, že Bentayga se už velmi brzy dočká svého menší bratříčka.
Kompaktního SUV bychom sod automobilky z Crewemůžeme očekávat již v roce 2017. Svou velikostí by měla sice přesahovat Porsche Macan, zároveň by ale nemělo být větší než Porsche Cayenne. A co že nalezneme pod kapotou? Těšit se můžeme na přeplňovaný benzínový osmiválec. V nabídce se ale samozřejmě setkáme i s dieselovými agregáty, stejně jako hybridní pohonné jednotky. Existuje ale zde i ta možnost, že bude i v tomto voze použit nový šestilitrový motor W12 s výkonem 600 koní. Cena tohoto crossoveru bude startovat zhruba na 120 000 liber (cca. 4 656 000,- Kč).
To ale není jediná novinka z Crewe. Zástupci automobilky rovněž potvrdili, že probíhá vývoj nového supersportu, založeném na konceptu EXP 10 Speed 6 concept. Ten by měl dorazit s dvojitě přeplňovaným, čtyřlitorvým motorem V8 Audi. Očekává se ale i verze poháněna čistě elektřinou. Ta by mohla dosahovat výkonu až 500 koní.
Podle posledních zpráv bychom se tohoto nového supersportu mohli dočkat již v roce 2020.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?