Čas od času se ukáže na míru upravené Audi z divize Exclusive a jejím nejnovějším počinem je přepracovaný model S5.
Tu najdeme u Audi Fora v německém Neckarsulmu a co vše je u ní jinak?Tak předně, její karoserii zdobí nádherně vypadající speciální barva s názvem Mahogany Mica. Aby bylo vše kompletní, vůz dostal velká devatenáctipalcová kola obutá do pneumatik o rozměru 255/35. Příplatek za lak činí 2.400 eur (64.900 korun) a sada kol vyjde na 1.950 eur (52.700 Kč)
Mnohem lépe to ale vypadá v kabině, kde najdeme sedačky, dveřní výplně a částečně i volant se zploštělou spodní částí pokryté vínovou kůží Valcona. Ta je ke všemu prošívána stříbrnou nití, luxusní nádech dodávají dřevěné a hliníkové doplňky a jistou proměnou prošli i palubní přístroje.
Audi S5 Coupé má pod kapotou kompresorový vidlicový šestiválec s objemem 3,0 litry a výkonem 333 koní a 440 Nm. Poháněna jsou všechna kola a výkon je přenášen skrze sedmistupňový automat S-Tronic.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?