Příští generace BMW řady pět ve verzi sedan má přijít v druhé polovině roku 2016 a my už dnes víme, jak zřejmě bude vypadat.
Pokud jste velkým fanouškem nejnovější sedmé řady, pak je tu velká šance, že si hodně oblíbíte příchozí novou pětku. BMW řady 5 (G30) se totiž ukázalo na počítačové ilustraci od designéra RM Design a středně velký sedan vypadá prakticky jako zmenšená vlajková loď značky s číslem sedm.
Kromě použití podobného designu, dostane příští generace i stejnou podvozkou platformu. Ta zaručí, že výsledná váha se oproti současné pětce sníží až o 100 kg. Podobnost čekejme i v kabině, kde se ocitnou zcela nové materiály, ovladače a prvky výbavy, jenž nalezneme opět zatím jen v sedmé řadě.
Samozřejmostí je i příchod praktičtější verze 5 Touring. Ta má příjít hned několik měsíců po uvedení sedanu a kromě něj se údajně chystá i nové 5 Gran Turismo. To je velmi populární hlavně na trhu v Číně, zatímco v Evropě si jej kupuje o dost menší poměr klientů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?