Pokud budeme hovořit o stylových autech do města, většinou půjde o Mini, Fiat 500 nebo DS 3. Na MG3 si minimálně v našich zeměpisných šířkách vzpomene málokdo. Důvodů to má hned několik, převažuje ale ten, že je auto v prodeji jen v Británii a s původními modely MG má společné vlastně jen to, dnes Číňany vlastněné, jméno.
Nutno podotknout, že na všeobecném (ne)povědomí asi nezmění nic ani aktuální lehká modernizace. Ta přinesla novou chromovanou masku chladiče, která lépe zapadá ke zbytku portfolia MG, a dva laky karosérie - červenou Rose a žlutou Hello.
V duchu aktuálních emisních pravidel splňuje 106koňový zážehový čtyřválec normu Euro 6 a díky systému stop-start se technikům povedlo snížit emise CO2 na 124 g/km. Přední kola pohání pětistupňová manuální převodovka.
Zákazník ve Velké Británii může sáhnout po jednom z pěti výbavových stupňů, 3Time, 3Form, 3Form Sport, 3Style a 3Style Lux, jejichž cenové rozpětí je mezi 8399 librami a 10 999 librami (cca 321 000 - 421 000 korun).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?