Pokud budeme hovořit o stylových autech do města, většinou půjde o Mini, Fiat 500 nebo DS 3. Na MG3 si minimálně v našich zeměpisných šířkách vzpomene málokdo. Důvodů to má hned několik, převažuje ale ten, že je auto v prodeji jen v Británii a s původními modely MG má společné vlastně jen to, dnes Číňany vlastněné, jméno.
Nutno podotknout, že na všeobecném (ne)povědomí asi nezmění nic ani aktuální lehká modernizace. Ta přinesla novou chromovanou masku chladiče, která lépe zapadá ke zbytku portfolia MG, a dva laky karosérie - červenou Rose a žlutou Hello.
V duchu aktuálních emisních pravidel splňuje 106koňový zážehový čtyřválec normu Euro 6 a díky systému stop-start se technikům povedlo snížit emise CO2 na 124 g/km. Přední kola pohání pětistupňová manuální převodovka.
Zákazník ve Velké Británii může sáhnout po jednom z pěti výbavových stupňů, 3Time, 3Form, 3Form Sport, 3Style a 3Style Lux, jejichž cenové rozpětí je mezi 8399 librami a 10 999 librami (cca 321 000 - 421 000 korun).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?