Genesis G90 odhaluje svou techniku, zaskočí zavedené německé limuzíny?

ar6, 13. listopadu 2015, 06:10 Google+

Svou luxusně zaměřenou značku má v současné době Nissan, Toyota nebo také Citroën. A přesně do této společnosti aktuálně vstupuje jihokorejský Hyundai, který se rozhodl využít jméno svého modelu vyšší střední třídy a postavit na něm „úplně novou“ společnost.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Přední části dominuje hexagonální maska chladiče, Genesis G90.

Přední části dominuje hexagonální maska chladiče, Genesis G90. | foto: Genesis

Sdílejte článek

Automobilka se bude jmenovat Genesis a v budoucnu má její portfolio tvořit, vedle sedanů G70, G80 a G90, také prémiové SUV a sportovní kupé. Jejich příchod, ba možná i vývoj, je zatím hudbou hodně vzdálené budoucnosti a i Jihokorejci se zaměřují aktuálně na sedany. Zatímco G80, nahrazující Genesis, přijede za dva roky, G90, alias nástupce Hyundaie Equus, se do nabídky jihokorejských dealerství dostane už letos v prosinci.

A rozhodně nebude nějakým chudým příbuzným zavedených luxusních limuzín. Dle prvních skic nabídne rozměrnou hexagonální masku chladiče, full-LED přední světla, spoustu chromu, velká kola a bohužel také zadní světla, jejichž tvar až nápadně připomíná Mercedes-Benz třídy S. Kabina bude charakteristická především VIP sezením, což znamená, že sedadla bude možné stisknutím jediného tlačítka nastavit do polohy „relaxování, čtení nebo sledování televize.“

img-responsive

Zadní světla možná až moc připomínají Mercedes třídy S, Genesis G90. | foto: Genesis

Pod kapotou 5,2 nebo 5,49 metru dlouhého stroje (ve druhém případě jde o prodloužené provedení s rozvorem náprav 3450 mm) se objeví šestiválec 3.8 GDI o výkonu 334 koní, pětilitrový osmiválec o výkonu 445 koní nebo zcela nový šestiválec o objemu 3.3 litru s dvěma turbodmychadly a výkonem 370 koní. Všechny jednotky budou mít osmistupňovou automatickou převodovku a volitelně rovněž pohon všech kol.

Že cestujete první třídou poznáte také podle podvozku se vzduchovým odpružením nebo možnosti poloautonomní jízdy díky systému Highway Driving. Na vrcholu žebříčku bude telematická výbava, zahrnující program Blue Link.

Vytisknout

Diskuze: Genesis G90 odhaluje svou techniku, zaskočí zavedené německé limuzíny?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

Světla LED Pure Vision doplňuje v tomto případě chromovaná maska chladiče, Renault Talisman.

Renault Talisman má české ceny, jak moc ohrozí Superb?

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud