Genesis G90 odhaluje svou techniku, zaskočí zavedené německé limuzíny?

ar6, 13. listopadu 2015, 06:10 Google+

Svou luxusně zaměřenou značku má v současné době Nissan, Toyota nebo také Citroën. A přesně do této společnosti aktuálně vstupuje jihokorejský Hyundai, který se rozhodl využít jméno svého modelu vyšší střední třídy a postavit na něm „úplně novou“ společnost.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Přední části dominuje hexagonální maska chladiče, Genesis G90.

Přední části dominuje hexagonální maska chladiče, Genesis G90. | foto: Genesis

Sdílejte článek

Automobilka se bude jmenovat Genesis a v budoucnu má její portfolio tvořit, vedle sedanů G70, G80 a G90, také prémiové SUV a sportovní kupé. Jejich příchod, ba možná i vývoj, je zatím hudbou hodně vzdálené budoucnosti a i Jihokorejci se zaměřují aktuálně na sedany. Zatímco G80, nahrazující Genesis, přijede za dva roky, G90, alias nástupce Hyundaie Equus, se do nabídky jihokorejských dealerství dostane už letos v prosinci.

A rozhodně nebude nějakým chudým příbuzným zavedených luxusních limuzín. Dle prvních skic nabídne rozměrnou hexagonální masku chladiče, full-LED přední světla, spoustu chromu, velká kola a bohužel také zadní světla, jejichž tvar až nápadně připomíná Mercedes-Benz třídy S. Kabina bude charakteristická především VIP sezením, což znamená, že sedadla bude možné stisknutím jediného tlačítka nastavit do polohy „relaxování, čtení nebo sledování televize.“

img-responsive

Zadní světla možná až moc připomínají Mercedes třídy S, Genesis G90. | foto: Genesis

Pod kapotou 5,2 nebo 5,49 metru dlouhého stroje (ve druhém případě jde o prodloužené provedení s rozvorem náprav 3450 mm) se objeví šestiválec 3.8 GDI o výkonu 334 koní, pětilitrový osmiválec o výkonu 445 koní nebo zcela nový šestiválec o objemu 3.3 litru s dvěma turbodmychadly a výkonem 370 koní. Všechny jednotky budou mít osmistupňovou automatickou převodovku a volitelně rovněž pohon všech kol.

Že cestujete první třídou poznáte také podle podvozku se vzduchovým odpružením nebo možnosti poloautonomní jízdy díky systému Highway Driving. Na vrcholu žebříčku bude telematická výbava, zahrnující program Blue Link.

Vytisknout

Diskuze: Genesis G90 odhaluje svou techniku, zaskočí zavedené německé limuzíny?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Světla LED Pure Vision doplňuje v tomto případě chromovaná maska chladiče, Renault Talisman.

Renault Talisman má české ceny, jak moc ohrozí Superb?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud