Vypínání válců je v kurzu, nejnověji ho dostalo Lamborghini Huracán

ar6, 8. listopadu 2015, 06:05 Google+ Los Angeles Auto Show 2015

Systém deaktivace až poloviny válců je jistě fajn, hlavně v městském provozu, kde nemáte šanci využít plný výkon velkých osmi- nebo desetiválcových motorů. Postavit na něm ale dílčí modernizaci italského supersportu je minimálně diskutabilní.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Největší novinkou je deaktivace až poloviny válců, Lamborghini Huracán LP 610-4 modelového roku 2016.

Největší novinkou je deaktivace až poloviny válců, Lamborghini Huracán LP 610-4 modelového roku 2016. | foto: Lamborghini

Sdílejte článek

A přesně to se tak, v případě Lamborghini Huracán modelového roku 2016, stalo. 5.2litrový vidlicový desetiválec pod kapotou tak dokáže „na povel“ vypnout pět válců, díky čemuž uspoří supersport celých 7 g CO2/km (snížení z 290 g CO2/km na 283 g CO2/km)! Pokud řidič sešlápne plynový pedál až k podlaze, koncert deseti válců se zase rozezní naplno.

Poněkud lepší zprávou je úprava systému pohonu všech kol, který má nabídnout více neutrální chování a také ještě lepší jízdní vlastnosti. Speciálně poznat to bude v režimu Strada. Designovou záležitostí je „výrazně rozšířená“ paleta barev karosérie, jíž ve standardu doplňuje více kůží čalouněných prvků v interiéru a matně černé výdechy ventilace.

img-responsive

Doplněna byla dále paleta barev nebo paketů včetně "cestovatelského", Lamborghini Huracán LP 610-4 modelového roku 2016. | foto: Lamborghini

Sféru příplatků nám přibližuje nové audio Sensonum s desetikanálovým zesilovačem a deseti reproduktory, černé lesklé koncovky výfuku a LED podsvícení motorového prostoru. Naprostou bombou je ale nabídka paketu Travel se síťovým programem, extra držáky nápojů a 12V zásuvkou. Na opačném konci spektra stojí program Ad Personam s větší možností personalizace interiéru a novými barvami karosérie včetně těch matných.

Upravený Huracán se poprvé představí na autosalonu v Los Angeles, kde jej podle britského Autocaru doplní také model pouze s pohonem zadních kol.

Vytisknout

Diskuze: Vypínání válců je v kurzu, nejnověji ho dostalo Lamborghini Huracán

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Nejlepší český skokan na lyžích současnosti, Roman Koudelka, se svou Audi A4 Avant

Rozhovor se skokanem Romanem Koudelkou: S rychlostními limity mám občas problém

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud