Vypínání válců je v kurzu, nejnověji ho dostalo Lamborghini Huracán

ar6, 8. listopadu 2015, 06:05 Google+ Los Angeles Auto Show 2015

Systém deaktivace až poloviny válců je jistě fajn, hlavně v městském provozu, kde nemáte šanci využít plný výkon velkých osmi- nebo desetiválcových motorů. Postavit na něm ale dílčí modernizaci italského supersportu je minimálně diskutabilní.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Největší novinkou je deaktivace až poloviny válců, Lamborghini Huracán LP 610-4 modelového roku 2016.

Největší novinkou je deaktivace až poloviny válců, Lamborghini Huracán LP 610-4 modelového roku 2016. | foto: Lamborghini

Sdílejte článek

A přesně to se tak, v případě Lamborghini Huracán modelového roku 2016, stalo. 5.2litrový vidlicový desetiválec pod kapotou tak dokáže „na povel“ vypnout pět válců, díky čemuž uspoří supersport celých 7 g CO2/km (snížení z 290 g CO2/km na 283 g CO2/km)! Pokud řidič sešlápne plynový pedál až k podlaze, koncert deseti válců se zase rozezní naplno.

Poněkud lepší zprávou je úprava systému pohonu všech kol, který má nabídnout více neutrální chování a také ještě lepší jízdní vlastnosti. Speciálně poznat to bude v režimu Strada. Designovou záležitostí je „výrazně rozšířená“ paleta barev karosérie, jíž ve standardu doplňuje více kůží čalouněných prvků v interiéru a matně černé výdechy ventilace.

img-responsive

Doplněna byla dále paleta barev nebo paketů včetně "cestovatelského", Lamborghini Huracán LP 610-4 modelového roku 2016. | foto: Lamborghini

Sféru příplatků nám přibližuje nové audio Sensonum s desetikanálovým zesilovačem a deseti reproduktory, černé lesklé koncovky výfuku a LED podsvícení motorového prostoru. Naprostou bombou je ale nabídka paketu Travel se síťovým programem, extra držáky nápojů a 12V zásuvkou. Na opačném konci spektra stojí program Ad Personam s větší možností personalizace interiéru a novými barvami karosérie včetně těch matných.

Upravený Huracán se poprvé představí na autosalonu v Los Angeles, kde jej podle britského Autocaru doplní také model pouze s pohonem zadních kol.

Vytisknout

Diskuze: Vypínání válců je v kurzu, nejnověji ho dostalo Lamborghini Huracán

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

ford ranger

Ford ukáže hospodaření jinak. Elektromobily v miliardových ztrátách

Hyliko

Toyota bude dodávat moduly palivových článků do nákladních aut

Dodge Challenger SRT Demon 170

Nový Dodge Challenger SRT Demon 170 umí stovku hluboko pod 2 sekundy!

Ilustrační foto

Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Peugeot 907

Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

Ilustrační foto

Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

Mercedes-Benz eSprinter

Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

Ilustrační foto

NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

Volkswagen Touran

Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo2 - skvělé rodinné auto za 850 tisíc

rolls-royce ghost

Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

Jaguar C-X75 jako hvězda snímku Spectre

Pozapomenuté sportovní vozy díl 5., Jaguar C‑X75

Toyota Yaris GR

Jak správně zvládat aquaplaning či nenadálé smyky vašeho vozidla?

Peugeot 308 SW

TEST Peugeot 308 SW GT 1.2 PureTech – krásný kombík se základním benzinem

Mercedes A190 Twin

Pozapomenuté sportovní vozy díl 4., Mercedes A190 Twin

Toyota Mirai poháněná vodíkem na první veřejné tankovací stanici v ČR v Praze na Barrandově

V Česku deset vodíkových Toyot, otevřela první čerpací stanice

reklama

Doporučujeme

Nejlepší český skokan na lyžích současnosti, Roman Koudelka, se svou Audi A4 Avant

Rozhovor se skokanem Romanem Koudelkou: S rychlostními limity mám občas problém

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

  2. NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

  3. Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

  4. Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

  5. Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

  6. Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud