Jméno Huslter v mnohých vyvolá myšlenky na pánský časopis, založený v polovině sedmdesátých let Larry Flintem. Kdo se ale pohybuje v automobilové branži ví, že stejně se jmenuje také povedený kei crossover od Suzuki. Ten navíc aktuálně prošel faceliftem.
Modernizace je to ale vskutku minimalistická a více než na běžné verze se zaměřuje na limitovaný model J Style II, inspirovaný pop-artovou kulturou. Jedná se o evoluci stejně pojmenované verze ze začátku letošního roku, zde ale došlo na stříbrnou lištu v předním nárazníku a především chromované lišty masky chladiče, nad níž se skví jméno modelu. Uvnitř čekejte zatmavený přístrojový panel.
Protože u moderních crossoverů jde v první řadě o styl, nabídne Suzuki nově žlutý, zelený nebo slonovinový lak pro karosérii a žluté podbarvení pro přístrojový panel. Zelenou a žlutou lze navíc kombinovat s černým lakem střechy. Výrazných úprav se dočkala navigace se zabudovanou pamětí.
Pokud sáhnete po přeplňované verzi 0.66litrového tříválce s výkonem 64 koní a točivým momentem 95 Nm, dostanete spolu s ním nově mikrohybridní technologii S-ENE CHARGE. Druhou motorickou možností je atmosférická verze téže jednotky o výkonu 52 koní s točivým momentem 63 Nm. Volit můžete mezi pětistupňovým manuálem nebo automatem CVT (silnější verze má jen automat), respektive pohonem předních nebo všech kol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.