Jméno Huslter v mnohých vyvolá myšlenky na pánský časopis, založený v polovině sedmdesátých let Larry Flintem. Kdo se ale pohybuje v automobilové branži ví, že stejně se jmenuje také povedený kei crossover od Suzuki. Ten navíc aktuálně prošel faceliftem.
Modernizace je to ale vskutku minimalistická a více než na běžné verze se zaměřuje na limitovaný model J Style II, inspirovaný pop-artovou kulturou. Jedná se o evoluci stejně pojmenované verze ze začátku letošního roku, zde ale došlo na stříbrnou lištu v předním nárazníku a především chromované lišty masky chladiče, nad níž se skví jméno modelu. Uvnitř čekejte zatmavený přístrojový panel.
Protože u moderních crossoverů jde v první řadě o styl, nabídne Suzuki nově žlutý, zelený nebo slonovinový lak pro karosérii a žluté podbarvení pro přístrojový panel. Zelenou a žlutou lze navíc kombinovat s černým lakem střechy. Výrazných úprav se dočkala navigace se zabudovanou pamětí.
Pokud sáhnete po přeplňované verzi 0.66litrového tříválce s výkonem 64 koní a točivým momentem 95 Nm, dostanete spolu s ním nově mikrohybridní technologii S-ENE CHARGE. Druhou motorickou možností je atmosférická verze téže jednotky o výkonu 52 koní s točivým momentem 63 Nm. Volit můžete mezi pětistupňovým manuálem nebo automatem CVT (silnější verze má jen automat), respektive pohonem předních nebo všech kol.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.