Subaru WRX STI v nové limitované edici uhranulo Tokio, žlutá mu opravdu sekne

ar6, 28. října 2015, 20:00 Google+ Tokyo Motor Show 2015

Pokud chcete nějakou speciální verzi WRX STI, musíte si po ní odskočit do Japonska, kde se to přísně limitovanými verzemi jenom hemží. Tou zatím poslední je S207, které to především ve žlutém laku náramně sluší.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Žlutá Sunrise WRX STI S207 neskutečně sluší, Subaru WRX STi S207 NBR Challenge Yellow Edition.

Žlutá Sunrise WRX STI S207 neskutečně sluší, Subaru WRX STi S207 NBR Challenge Yellow Edition. | foto: Subaru

Sdílejte článek

Nejsou to ale jen exkluzivní série, pro něž se vyplatí navštívit Zemi vycházejícího slunce. Pod kapotou WRX STI tam například mají přeplňovaný dvoulitr v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou a samozřejmě pohonem všech kol. Verze S207, díky přeprogramované řídící jednotce nebo upraveném twin-scroll turbodmychadlu, z této soustavy doluje 328 koní při 7200 ot./min a 431 Nm mezi 3200 - 4800 ot./min, což znamená 20 koní a 38 Nm k dobru oproti klasickému provedení.

img-responsive

Subaru WRX STi S207 spolu se Subaru WRX STi S207 NBR Challenge Yellow Edition. | foto: Subaru

Není to ale jen o výkonu, což japonská škola zná asi nejlépe na světě. WRX STI S207 tak má upravený převod řízení na 11:1, vektorování točivého momentu na všech kolech, přední zavěšení DampMatic II se stavitelnými tlumiči Bilstein, speciálně nastavené zadní tlumiče od stejného výrobce, nový výfukový systém se čtyřmi koncovkami nebo brzdy Brembo se šestipítkovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými třmeny vzadu.

Kotouče se schovávají za černými 19palcovými koly BBS s pneumatikami Dunlop Sport Maxx o rozměru 255/35. Speciálně pro tuto 400kusovou sérii je určena maska chladiče s logem S207, přední splitter, nástavce prahů nebo zadní nárazník s červeným pruhem nad difuzorem. Karosérie může být v modré Pearl, bílé Crystal Pearl nebo černé Crystal Silica.

Uvnitř najdeme kožená sedadla Recaro se stříbrnými bočnicemi, prošívání stříbrnou nití, přepracovaný přístrojový panel, nový kožený volant, tlačítko pro startování motoru s logem STI, hlavici řadící páky s logem STI, audio s osmi reproduktory a plaketku s pořadovým číslem modelu.

Celých 200 ze 400 vyrobených kusů může být vybaveno paketem NBR Challenge, odkazujícím na úspěchy týmu Subaru ve 24hodinovce na Nürburgringu. Jeho součástí je zadní spoiler ze suchého karbonu, semišový volant, červené pásy, kovaná hliníková kola BBS o rozměru 19 palců a logo na víku kufru. Exkluzivnější formou je pouze stokusová verze paketu NBR Challenge, nazvaná Yellow Edition, která má navíc černá zrcátka, žluté prahové lišty s nápisem S207, černé pruhy na nástavcích prahů a samozřejmě žlutý lak Sunrise.

Oněch 400 vyrobených kusů musí být objednáno do 6. března příštího roku, paket NBR Challenge Yellow Edition však zákazník dostane jen do 30. listopadu tohoto roku. Cena za „standardní“ S207 je 5 994 000 jenů (cca 1 221 000 korun), NBR Challenge přijde na 6 318 000 jenů (cca 1 287 000 korun) a NBR Challenge Yellow Edition dokonce na 6 372 000 jenů (cca 1 298 000 korun).

Google+ Vytisknout

Diskuze: Subaru WRX STI v nové limitované edici uhranulo Tokio, žlutá mu opravdu sekne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Tragické velikonoce na silnicích: 937 nehod, 250 zraněných a 6 mrtvých

Audi A7 Sportback

Světovým luxusním vozem roku 2019 se stala Audi A7

Škoda Scala

Škoda Scala přichází na český trh, máte zájem o testovací jízdu?

Bezpečnostní kamery zachytily záhadné vznícení Tesly Model S

Tesla řeší záhadný požár Modelu S, jeho samovznícení zaznamenaly bezpečnostní kamery

Aurus Senat v provedení kabriolet (YouTube/Новости на Первом Канале)

Svět je překvapený z nového ruského Aurusu. Tenhle model nikdo nečekal

Toyota a Kenworth představují další krok k budoucnosti vodíkového pohonu automobilů a tahačů

Toyota přestavěla tahač Kenworth. Pro Teslu starosti, pro Ameriku spása?

reklama
reklama

Doporučujeme

Honda HR-V (2015)

Honda představí v "blízké budoucnosti" desetirychlostní automatickou převodovku

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Stává se Jawa obětí vlastního úspěchu? Čekací lhůty začínají být problémem

  2. Pick-up GAZon Next je ruskou odpovědí na extrémně populární modely v USA

  3. Čínská kopie Škodovky? Klony Škody pomohly nastartovat čínský průmysl

  4. Jak jezdí do terénu Japonci? S minidodávkou na podvozku Suzuki Jimny

  5. V moskevské garáži postavil vlastní Jeep Cherokee. Oleko se povedlo a jezdí dodnes

  6. Předpověď vývoje cen benzínu a nafty. Analytici to vidí jasně

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud