I přes aktuální skandál ohledně aféry Dieselgate a rostoucí náklady na opravu všech aut, se podle Volkswagenu objeví za pár let i další generace modelu Phaeton.
Jeho druhá generace bude full-size sedan a nyní tady máme dva spekulativní snímky, které si berou inspiraci z konceptu C Coupe GTE. Auto by mělo mít "emocionální design", který by mohl převzat některé designové prvky z C Coupe GTE. Přiložené digitální ilustrace ale do jisté míry připomínají i nový Passat.
Volkswagen chce nový Phaeton stvořit tak, aby byl pohodlnější než současný Mercedes-Benz S-Class. Kromě toho jej vybaví autonomním řidícím systémem, jenž by měl být nabízen jako volitelná příplatková výbava. Fungovat by měl zřejmě až do hranice 60 km / h.
Přesné datum zahájení výroby zatím nebylo stanoveno, ale aspoň víme, že Phaeton dostane nový 6,0 litrový twin-turbo dvanáctiválec, který měl premiéru v prvním SUV značky Bentley - modelu Bentayga. U něj poskytuje 608 koní a 900 Nm točivého momentu, takže je otázkou, na kolik jej vyladí u VW.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?