I přes aktuální skandál ohledně aféry Dieselgate a rostoucí náklady na opravu všech aut, se podle Volkswagenu objeví za pár let i další generace modelu Phaeton.
Jeho druhá generace bude full-size sedan a nyní tady máme dva spekulativní snímky, které si berou inspiraci z konceptu C Coupe GTE. Auto by mělo mít "emocionální design", který by mohl převzat některé designové prvky z C Coupe GTE. Přiložené digitální ilustrace ale do jisté míry připomínají i nový Passat.
Volkswagen chce nový Phaeton stvořit tak, aby byl pohodlnější než současný Mercedes-Benz S-Class. Kromě toho jej vybaví autonomním řidícím systémem, jenž by měl být nabízen jako volitelná příplatková výbava. Fungovat by měl zřejmě až do hranice 60 km / h.
Přesné datum zahájení výroby zatím nebylo stanoveno, ale aspoň víme, že Phaeton dostane nový 6,0 litrový twin-turbo dvanáctiválec, který měl premiéru v prvním SUV značky Bentley - modelu Bentayga. U něj poskytuje 608 koní a 900 Nm točivého momentu, takže je otázkou, na kolik jej vyladí u VW.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?