Čtvrtá generace Chevroletu Spark přijela na americký i jihokorejský trh poměrně nedávno, technický základ Opelu Karl však dává tušit, že opět půjde spíš o pohodlný městský dostavník. Přesto by v USA rádi přidali špetku sportovního koření.
Na veletrh SEMA do Las Vegas tak míří Spark RS, koncept vyšperkovaný karbonovým bodykitem, 17palcovými koly a sníženým podvozkem. Bodykit se skládá z předního splitteru, nástavců prahů a spodní části zadního difuzoru, v němž nechybí atypicky tvarovaná dvojitá koncovka výfuku.
Páté dveře zdobí výrazný střešní spoiler, okolí mlhovek v předním nárazníku zase potěší oko okolím z uhlíkových vláken. Celek dotváří stříbrný lak Dark Liquid Switchblade s černým „rychlým“ pruhem a červené logo RS na masce chladiče.
Vedle Sparku RS zazáří na stánku Chevroletu Trax, Malibu, Camaro, Colorado a Silverado v provedení Red Line se stříbrným lakem Enhanced, střechou v odstínu Charcoal a několika červenými prvky. Vedle vymazleného laku mají všechna auta větší kola, zatmavená světla a v případě pickupů a SUV také střešní nosiče, respektive kotvící oka na ložné ploše.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.