Čtvrtá generace Chevroletu Spark přijela na americký i jihokorejský trh poměrně nedávno, technický základ Opelu Karl však dává tušit, že opět půjde spíš o pohodlný městský dostavník. Přesto by v USA rádi přidali špetku sportovního koření.
Na veletrh SEMA do Las Vegas tak míří Spark RS, koncept vyšperkovaný karbonovým bodykitem, 17palcovými koly a sníženým podvozkem. Bodykit se skládá z předního splitteru, nástavců prahů a spodní části zadního difuzoru, v němž nechybí atypicky tvarovaná dvojitá koncovka výfuku.
Páté dveře zdobí výrazný střešní spoiler, okolí mlhovek v předním nárazníku zase potěší oko okolím z uhlíkových vláken. Celek dotváří stříbrný lak Dark Liquid Switchblade s černým „rychlým“ pruhem a červené logo RS na masce chladiče.
Vedle Sparku RS zazáří na stánku Chevroletu Trax, Malibu, Camaro, Colorado a Silverado v provedení Red Line se stříbrným lakem Enhanced, střechou v odstínu Charcoal a několika červenými prvky. Vedle vymazleného laku mají všechna auta větší kola, zatmavená světla a v případě pickupů a SUV také střešní nosiče, respektive kotvící oka na ložné ploše.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?