Společnost Yamaha má značně široký záběr spektra svých výrobků. Vyrábí slavné motocykly, stejně tak jako neméně známé hudební nástroje. Nyní se zdá, že Yamaha začíná koketovat i s automobily.
Není to ale poprvé, kdy Yamaha zabrousila do automobilového průmyslu. Stačí si jen vzpomenout na úpravu motoru Volva XC90 pro britský supersport Noble M600 a další stavbu a úpravu motorů pro osobní automobily.
Na tokijském autosalonu se ale představí zcela nový koncept automobilu právě od společnosti Yamaha. Má se jednat o studii sportovního kupé s plug-in hybridním nebo čistě elektrifikovaným pohonem.
Samotná společnost vydala pouze stručné prohlášení: „Design konceptu je inspirován motocykly a vyjadřuje unikátní styl strojů Yamaha.“
Vedle tohoto automobilu se máme těšit na motocykly, bicykly, skůtry ale i tříkolky a stroje určené do terénu s elektrickým pohonem značky Yamaha.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?