Novela zákona o pravidlech provozu na pozemních komunikacích přináší s sebou naprostou a díky bohu užitečnou novinku.
Přihlášení vašeho vozu totiž bude možné od poloviny příštího roku provést na kterémkoliv příslušném úřadě. To znamená, že už nebude potřeba aplikovat dosavadní postup, jenž nařizoval registraci auta na úřadu města, ve kterém máte trvalé bydliště. Celý nápad ještě musí projít vládou a Poslaneckou sněmovnou a pokud bude schválen, mnohým z nás se výrazně uleví.
Jedná se o tzv. zrušení místní příslušnosti úřadů registru vozidel a od ledna už tak nemusí při převodu vozu na registr chodit prodávající i kupující zvlášť. Od ledna příštího roku se navíc chystá další novinka, a tou je start registračních značek na přání. Každý zájemce o tuto značku si bude moct za poplatek nechat vyrobit registrační tabulku s vlastním textem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?