Britská automobilka McLaren oficiálně potvrzuje příchod modelu 675LT ve verzi Spider. Bude se jednat o limitovanou edici, stejně jako v případě Range Rovere Evoque. Kdy se jí dočkáme?
Na verzi 675LT Spider se ve Wokingu již usilovně pracuje. Dočkat bychom se jí mohli již příští rok. Je ale otázkou, kolik Spiderů bude nakonec vyrobeno. Výroba verze kupé byla omezena na pouhých 500 jednotek. Předpokládá se, že verze Spider tak bude značně omezena. Je zde ale i možnost, že se dočkáme rovněž 500 kusů.
Vůz bude pravděpodobně poháněn stejným motorem, jako jeho bratr s pevnou střechou. Ke slovu se tak opět dostane vidlicový osmiválec 3,8 litru twin-turbo s výkonem 496 kW (675 koní) a točivým momentem 700 Nm.
I cena se bude pravděpodobně pohybovat ve stejné hladině jako u 675LT s pevnou střechou. Za tento britský supersport zaplatíte tak zhruba devět a půl milionu korun.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.