Že Lancer Evo skončí a jeho nástupcem se nejspíše stane plug-in hybridní SUV víme díky zákulisním zdrojům již nějaký ten pátek. Nyní si k této informaci můžeme přiřadit i podobu.
Jak bude nejspíše vypadat nové kompaktní SUV, mimo jiné nástupce populárního ASX, ukazuje tokijský koncept eX. Po vizuální stránce jde o další z mnoha interpretací přední části Dynamic Shield, prakticky stejné tvarování nejen přídi, ale i zádi, už ale nabídl ženevský Concept XR-PHEV II. I přesto je eX, snad i díky žluté karosérii a velkým kolům, poměrně atraktivním modelem. Sama automobilka ho pak řadí do segmentu kompaktních SUV s karosérií typu shooting brake.
Přes proti sobě se otevírající dveře se dovnitř dostane čtveřice cestujících, které vítají samostatná sedadla. Vpředu se nachází mohutný středový tunel a také několik displejů. Klasická tlačítka už tady skoro nenajdete. Pohonná soustava má být ukázkou dalšího vývoje Mitsubishi na poli elektromotorů, bližší informace ale zatím chybí. Koncept bude nicméně schopen také autonomní jízdy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.