Nejběžnější ze tří nabízených variant je Crown Athlete, jemuž facelift nadělil nový výplet masky chladiče, full-LED přední světla s diodami pro denní svícení, upravená zadní světla a přepracované dekory v kabině.Tou hlavní změnou je ale uvedení přeplňovaného zážehového čtyřválce o objemu dva litry s blíže nespecifikovaným výkonem i točivým momentem (a příplatkovým modrým lakem Prussia). O druhé veličině alespoň víme, že bude dostupná mezi 1650 - 4400 ot./min. Motor s variabilním časováním ventilů VVT-iW, přímým vstřikováním a twin-scroll turbodmychadlem spolupracuje výhradně s osmistupňovým automatem, přenášející výkon na zadní kola, přičemž spotřeba se pohybuje na hranici 7,5 l/100 km.
Vedle dvoulitru se pod kapotou objeví rovněž 2.5litrový šestiválec se šestistupňovým automatem a pohonem všech kol, 3.5litrový šestiválec s osmistupňovým automatem a pohonem zadních kol nebo hybrid, kombinující 2.5litrový čtyřválec s elektromotorem, bezestupňovým automatem a pohonem zadní nebo obou náprav.
Cena s novou jednotkou startuje na 3 880 000 jenech (cca 789 000 korun), 2.5litrový šestiválec začíná na 4 007 000 jenech (cca 815 000 korun), 3.5litrový šestiválec na 5 240 000 jenech (cca 1 066 000 korun) a hybrid na 4 310 000 jenech (cca 877 000 korun).
Crown Royal se pyšní přepracovaným předním nárazníkem, níže položenou maskou chladiče s chromovaným rámečkem, chromem kolem mlhovek, dřevěným obložením interiéru a černým čalouněním v kombinaci s hnědými akcenty. Pod kapotou nadále zůstává 2.5litrový šestiválec se šestistupňovým automatem a pohonem zadních nebo všech kol, respektive hybrid s 2.5litrovým čtyřválecm, automatem CVT a pohonem zadních nebo všech kol. Cena startuje na 3 730 000 jenech (cca 759 000 korun), hybrid je minimálně o 580 000 jenů (cca 118 000 korun) dražší.
Nejluxusnější z luxusních?
Nejluxusnějším provedení je Crown Majesta, které dostalo přepracované odpružení, tužší karosérii v oblasti spárů, samoopravovací lak a především bezpečnostní balíček ITS Connect. Ten pracuje na ITS frekvencích (760 MHz), skrze nějž si auto vyměňuje informace s jinými vozidly či vnější infrastrukturou. Toyota se chlubí, že Crown bude tuto frekvenci využívat jako první masově vyráběné auto na světě. Pod kapotou Majesty najdeme pouze hybridní ústrojí - pokud chcete pohon zadních kol, bude elektromotoru asistovat 3.5litrový šestiválec, čtyřkolka má pro změnu 2.5litrový čtyřválec. Cena začíná na 6 330 000 jenech (cca 1 281 000 Kč).