Japonský Nissan se řadí mezi automobilky, které si pro automobilový simulátoru Gran Turismo ,určený pro herní platformu Playstation, připravily speciální koncept. Nejedná se ale o nějaký výmysl pouze pro svět jedniček a nul. Má se stát předobrazem nové generace supersportu Nissan GT-R.
Tato informace je sice veřejnosti již nějak ten pátek dobře známá. Do Tokia ale Nissan přiváží přepracovanou verzi tohoto konceptu. Ten se světu představí v rudé barvě „Fire Knight“. Hlavní změny můžeme zaregistrovat zejména na přední části vozu. Můžeme si všimnout ostřejších linií a nové přední masce. Na té je nyní mnohem patrnější tzv. tvar V Motion, který nesou na své přídi všechny současné modely tohoto japonského výrobce.
Na této verzi konceptu je již mnohem patrnější snaha designerů přenést i tak futuristický vzhled vozu do reálného světa. Bude tak jistě velmi zajímavé sledovat jejich další kroky a jak bude v roce 2020 vypadat finální verze příští generace Nissanu GT-R.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.