Další nové Mini je tu, laciné není, to jsme mohli čekat. Stylovka z Anglie bude bojovat o zakazníky i s třiválcem pod kapotou.
Nové Mini Clubman začíná s prodejem na našem trhu. Nejlevnější provedení One se dočkáme později, musíte tak sáhnout po vyšší výbavě. S tříválcem za něj dáte nejméně 592 tisíc korun.
Druhá nejnižší výbava Cooper je tak nyní tou nejlevnější, za necelých 600 tisíc získáte tříválec o objemu 1,5 litru a výkonu 136 koní. Vyšší výbavový stupeň Cooper S se čtyválcovým dvoulitrem o výkonu 192 koní stojí 700 700,- Kč.
Verze se vznětovým čtyřválcovým dvoulitrem Cooper D stojí 668 200 Kč. Kdo si ještě myslí, že Mini je automobilkou pro masy?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?