Další nové Mini je tu, laciné není, to jsme mohli čekat. Stylovka z Anglie bude bojovat o zakazníky i s třiválcem pod kapotou.
Nové Mini Clubman začíná s prodejem na našem trhu. Nejlevnější provedení One se dočkáme později, musíte tak sáhnout po vyšší výbavě. S tříválcem za něj dáte nejméně 592 tisíc korun.
Druhá nejnižší výbava Cooper je tak nyní tou nejlevnější, za necelých 600 tisíc získáte tříválec o objemu 1,5 litru a výkonu 136 koní. Vyšší výbavový stupeň Cooper S se čtyválcovým dvoulitrem o výkonu 192 koní stojí 700 700,- Kč.
Verze se vznětovým čtyřválcovým dvoulitrem Cooper D stojí 668 200 Kč. Kdo si ještě myslí, že Mini je automobilkou pro masy?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?