Na internet unikla podrobná technická specifikace zatím nejvýkonnější verze BMW X4, kolik nabídne koní a co se změní v oblasti designu?
Nejsilnější verze modelové řady X4 se mi oficiálně představit až za pár týdnů, ale již dnes je známo, jak vlastně vůz bude ve skutečnost vypadat. Moc rozdílů nehledejte, má zde být přítomný jen balíček M Sport a mezi odlišnosti patří jiné akcenty na předním nárazníku a nové kryty zrcátek. Pak tu jsou i na míru vyrobená kola s rozměrem 19 palců a sportovní koncovky výfuku.
Sportovní SUV bude poháněno 3,0-litrovým benzínovým 6-válcem o výkonu 360 koní a nabídne zrychlení z 0-100 km / h za 4,9 sekundy, což je 0,6 sekundy rychleji než nabídne X4 35i. Maximální rychlost je ale stejná a elektronicky omezena na 250 km / h.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?